Buy your favourite make-up brushes

joi, 31 martie 2011

Help! Am nevoie de o parere!

joi, 31 martie 2011
Hello girls!
Va scriu pe fuga pentru ca am maaare nevoie de ajutorul vostru.Vreau cat mai multe pareri in legatura cu acesti pantofiori


Gasiti aici mai multe fotografii.
Mie pe de-o parte mi se par absolut superbi.Sunt ceva mai inalti decat par in poze dar parca mi-e frica sa nu para babesti. Voi ce ziceti? Sunt foarte bine finisati si luciosi si ma gandeam ca merg super bine cu o pereche de blugi skinny suflecati putin, cu un tricou largut, un sacou si un clutch albastru electric.
Deci ce parere aveti?;;)
Pupici


23 comentarii:

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

Mie imi plac foarte mult si cred ca ar merge bine cu tinuta de care ai spus.Parerea mea: go for them! :D

Irynuk spunea...

mie imi plac la nebunie:X:D

tina spunea...

imi plac... si imi plac si mai mult in tinuta spusa de tine...

fashion doctor spunea...

nu sunt deloc babesti,sunt f frumosi.

Unknown spunea...

Hey! Mie-mi plac si nu mi se par babesti. Primul lucru la care m-am gandit cand i-am vazut au fost blugii skinny. Singurul lucru care nu`mi place este ca au elastic si de fiecare data cand am incercat pantofi care aveau elastic, piciorul aluneca in fata, dar poate mi s-a intamplat doar mie. Pupici!:*

Alexandra spunea...

hey:*
mi se par foarte frumosi si bine lucrati. acum depinde si de tine, de calapodul tau si de cat de obisnuita esti sa porti tocuri de marimea aceea. conteaza mult, pt ca daca nu esti obisnuita si vei sta mult in picioare sau vei merge mult cu ei intr-o zi, sa nu iti faca bataturi sau sa ti se umfle piciorusele.
overall, mi se pare foarte ok si cu ce vrei sa ii asortezi si inspira primavara:D
te pup!

AlinaGav. spunea...

buna,
sunt foarte frumosi, cam luciosi, dar foarte frumosi ;)). daca poti sa mergi pe tocul acela eu zic sa-i iei pentru ca poti face o multime de combinatii cu ei si in plus o sa-ti alungeasca foarte mult picioarele.

Diana (boonDY) spunea...

Au un aer retro, dar mi se pare mult pana la a spune ca sunt babesti. Singurul aspect care nu prea imi place la ei este aspectul lacuit, care se poate strica foarte usor... In rest imi plac! Sunt PRO pantofiori! :)

Alina Barbu spunea...

BABESTI?Vorbesti serios?Sunt geniali.Fara nici o urma de indoiala ,iti spun:Sunt perfecti.Si..mai ales in combinatia despre care vorbesti.
Deci,lasa prostiile si fugi si cumpara-i.

kory_nails spunea...

da eu as fi preferat tocul mai inalt..ca asa par un pic baesti..zic eu:-s

kory_nails spunea...

babesti scuze:D

Ami spunea...

Neaparat sa ti`i cumperi. Nu o sa te babeasca deloc, ai sa vezi :D

Anca spunea...

Babesti? De unde ti-a venti ideea asta?!

Andreea spunea...

Mie mi se pare o combinatie super!
Pe mine personal m-ar deranja ca sunt inaltuti,eu avand deja 1,84 m :D dar culoarea si modelul nope!
Din contra,pantofii negri imi par babesti,dar astia bej-nude sunt superbi!
Pupici si sa ne tii la curent daca te-ai decis in privinta lor sau a altora!

Sandra Bendre spunea...

Hey,parerea mea este ca daca ar fi tocul putin mai mare si nu in totalitate din lac ar fi draguti,insa iti dau un sfat,dupa cateva purtari se vor innegri pe interior,fiind din lac,inevitabil se ating unul de celalalt si se si zgarie.Pentru mine imi par babesti,cum ai spus si tu,dar gusturile nu se discuta:) pupiciiii :*

Ela spunea...

Nu sunt babesti deloc!Ba chiar se poarta asemenea pantofi si in strainatate asa ca sfatul meu este sa le dai o sansa! ;)

Julie spunea...

Imi plac mult pantofiorii, nu mi se par deloc babesti. Si ar merge la orice tinuta, bine nu prea sporty dar in rest eu zic ca merg la orice si cred ca sunt si destul de comozi avand in vedere ca e destul de inalta platforma

Denisa spunea...

mie imi plac multt!:x

Anda Zelenca spunea...

Mie imi plac. :X

Amalia spunea...

Fetelooor va multumesc mult, mult de tot pentru pareri.O parte le-am citit in drum spre Zara, o parte dupa insa am decis sa mi-i cumpar.Intr-adevar au un aer mai retro dar sunt prea frumosi ca sa ii ratez.Si da, cum spunea cineva, sunt suuuper comozi pentru ca au si platforma inalta.
Merg combinati in mai multe stiluri si nu puteam sa-i ratez.
O sa mi se strice tocul/calcaiul de la condus...ca la toti papucii de altfel dar asta este:D
Va pup pe toate si va multumesc pentru ajutor!

Andreea spunea...

Deci i-ai cumparat :P
Pupici si sa il porti cu placere!

Ela spunea...

Cu placere!Sa ii porti sanatoasa!

Joice spunea...

Sa-i porti cu placere! Si eu vroiam sa-ti spun sa ti-i iei. Nu mi se par nici babesti, nici retro, doar niste pumps cu toc mai mic. Mi se par foarte foarte frumos si buni pentru cam orice ocazie. Ai putea sa mergi la munca cu ei si pe urma la o plimbare, nu cred ca iti obosesc picioarele foarte repede cu ei :)

Trimiteți un comentariu