Buy your favourite make-up brushes

luni, 2 mai 2011

Blogsale!

luni, 2 mai 2011
Hello girls!
Voi posta aici acest blogsale si nu la pagina dedicata pentru ca am observat ca sunt ceva probleme cu comment-urile acolo.
Regulile sunt aceleasi:
1.Prima venita, prima servita!
2.Taxa de transport este de 8 lei iar banii vor fi platiti prin ramburs, prin Posta Romana, la sosirea coletului.
3.Daca va doriti un produs va rog sa imi lasati comment sau direct e-mail la metropole_insomnia@yahoo.com

1.Set Glamour cu lac de unghii, gloss, fard de ochi si blush
*12 lei* REZERVAT ANA

2.Trusa Sephora Sherlock no.8.Albul si negrul sunt folosite de cateva ori
*20 lei*

3.Nyx lip gloss nuanta Mauve
*15 lei*

4.Fard de ochi mono Wet'n'Wild.Doar incercat
*10 lei*

5.Unt de corp Soap&Glory The Daily Smooth 250 ml
*22 lei*

6.Rujuri Nyx nuantele Snow White si Black Cherry
*15 lei bucata*

7.Gloss Avon Glazewear Sparkle nuanta Sugar Cane
*10 lei*

8.Fard de pleoapa Shimmer Eye Dust Oriflame nuanta Purple Glow
*15 lei*

9.Sclipici pulbere pentru fata, ochi sau corp
*10 lei*

10.Cutiuta de bijuterii din portelan
*35 lei*

11.Lacuri de unghii Rimmel Lasting Finish nuanta 270 Hot Shot si Flormar 401
*10 lei amandoua*

12.Lacuri de unghii Sephora nuantele Merengue(metalic), Blue Sapphire(glitter) si Myrtille(mat)
*30 de lei toate 3 sau 12 lei bucata*

13.Lacuri de unghii Miss Sporty Quick Dry Clubbing(e un ciclam de fapt) si Moyra no.97
*10 lei amandoua*

14.Lac de unghii Avon Nailwear Pro nuanta Pastel Pink
*12 lei*

15.Margene oversized.Ele sunt  un roz-fuchsia foarte frumos de fapt, dar camera nu a vrut sa le scoata asa:))
*15 lei*

16.Bratara oversized New Yorker
*15 lei*

17.Set Pret a Porter
*25 lei* REZERVAT CLAUDIA

Pe langa aceste produse mai sunt cateva disponibile si pe pagina dedicata blogsale-ului unde am micsorat cateva preturi si am deblocat produsele care au fost rezervate dar pentru care nu am primit confirmare. Puteti accesa pagina dand un click aici.

5 comentarii:

dedeea spunea...

Nu detii de la nyx rujurile indian pink,louisiana,sau tea rose? Intentionez sa le cumpar dar nu am de unde:(

Amalia spunea...

Dedeea am avut Louisiana dar l-am dat acum vreo luna.Sorry:)

claudia spunea...

Vreau eu setul Pret a Porter...mai ai adresa mea ;)?

Amalia spunea...

Claudia o mai am.
Tr Severin, da?;;)

claudia spunea...

Yup, the one and only :))! Multam !

Trimiteți un comentariu