Buy your favourite make-up brushes

luni, 13 iunie 2011

Giveaway: Sigma Miss Taylor Kabuki

luni, 13 iunie 2011
Hello girls!
Am revenit cu un nou giveaway pentru voi, sponsorizat tot de cei de la Sigma.
Puteti castiga o pensula kabuki Miss Taylor daca lasati un comment la aceasta postare cu numele cu care ma urmariti pe blog sau pe Facebook si o adresa de e-mail la care va pot contacta.
Optional puteti sa postati pe blog-ul vostru despre acest giveaway iar astfel aveti o sansa in plus de castig.
Va puteti inscrie la aceasta postare sau pe Facebookdand un click aici.
Giveaway-ul incepe acum si este deschis pana pe data de 20.06.2011 la ora 23:59.

46 comentarii:

Ioanna's Blog spunea...

te urmaresc cu numele de Ioanna's Blog :*
e-mail : ioanna.makeupblog@yahoo.com

pupici :*

Anonim spunea...

va urmaresc cu numele Iri Cat e-mail: irinapayne@yahoo.com

Laurita spunea...

buna te urmaresc prin GFC cu numele Laurita.
e-mail : laurita82.dana@gmail.com.
.multumim de giveaway:)

Andra spunea...

Buna! Te urmaresc cu AdaA
(m3muguet@yahoo.com)
Multumim!:)

Little Princess spunea...

Buna!
GFC: Little Princess
fb:Miruna Zurbagiu
mail: mirunika_iloveu@yahoo.com
Pup!

Sense spunea...

Buna!

Te urmaresc cu Sense, mail flori88 at gmail.com si am postat despre giveaway aici http://sensetpl.blogspot.com/ in sidebar.

Te pup!

Ana Popescu spunea...

GFC: Ana Popescu
E-mail: anaburaga at yahoo.com

Rox spunea...

buna..te urmaresc pe gfc cu numele Roxana D. adresa mea de mail este specialroxy@hotmail.com.
multumim pt giveaway!

Madutza spunea...

GFC: Madutza.
E-mail: sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com.
Multumim, pupici! :)

nymph3l0s spunea...

Buna!
Te urmaresc prin GFC cu numele nymph3l0s
mail: nymph3l0s@yahoo.com
Pupici!

Anatta spunea...

Salut! Te urmaresc cu numele Anatta. Iata si adresa mea de e-mail: duffydizedtomato@yahoo.com

reindeer spunea...

hei :)
GFC - foxy
email : irinaren@yahoo.com

pups

Mihaela spunea...

Buna,

GFC: Mihaela
mail: mihaela.sunshine@yahoo.com
am postat pe blogul meu: http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/06/giveaway-sigma-
miss-taylor-kabuki.html
facebook: Mihaela Tudor

mariana spunea...

Particip:
Te urmaresc prin GFC cu numele de mariana
Adresa mea de maul:faur_mariana65@yahoo.com
Am dat "like' si "share"despre concurs pe pagina mea de Facebook Mariana Faur,aici http://www.facebook.com/profile.php?id=100000243597364
Multumim pentru oportunitate

The Girly Avenue spunea...

Buna. Te urmaresc prin Gfc cu numele Ale♥, Fb: Alexandra Vasile, link postare aici http://ale-fashion-xo.blogspot.com/2011/06/giveaway-uri-noi.html, e-mail: alexandra_v11@yahoo.com

:*

morphine spunea...

gfc:morphine
mail:winnie_thebest at yahoo punct com

mersi:D

Coconut spunea...

Buna,
Te urmaresc prin GFC cu numele Coconut.
Mail: coconut.newme (at) gmail (dot) com

Multumim de sansa!

Mihaela Pojogu spunea...

Particip:
GFC: miha.ela
mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
like,FB: mihaela pojogu
Postat:
http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways_16.html

Unknown spunea...

buna!
gfc:PreciousBoutique
e-mail:claudia4u_2006@yahoo.com
link catre postare:http://preciousboutiquee.blogspot.com/2011/06/giveaway-miss-taylor-kabuki.html
like de pe fb:Karina Karinaa
te pup:*

Anya spunea...

Buna!
gfc : Anya
iviannya@gmail.com

sweety.lizy spunea...

Hey!
Te urmaresc prin GFC cu numele de sweety.lizy
E-mail: sweety.lizy@yahoo.com

Adriana spunea...

Buna!
GFC: Adriana
Facebook: Adriana Nica
Email: nica.adriana48@yahoo.com

Mersi! :*

Mad@ spunea...

Buna!
GFC: Mad@
Facebook: Madalina Alexandra Vicol
Email: mada_3187@yahoo.com
link postare: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html
Pup :*

DanaMakeup spunea...

Buna,
GFC: Daniela Gramu (sau Danamakeup de la blog) ... FB tot Gramu Daniela.
mailul meu: gramudaniela@gmail.com si am postat si aici: http://danamakeup.blogspot.com/2011/06/dragilor-asa-cum-v-am-obisnuit-va-anunt.html

pup

outtA_my.head spunea...

buna! gfc:outta_my.head
fb:claudia claudiaa
email:outta_my.head@yahoo.com

The girl with the red glasses spunea...

Hey!
GFC: Numele cu care postez.
Email: erica_ingrid2005@yahoo.com
Multumim! :)

cLyyy0 spunea...

buna
te urmaresc cu numele Li Li
postul meu: http://pulberedediamant.wordpress.com/2011/06/15/giveaway-amalia/
e-mail: lili_adder[at]yahoo[dot]com
am dat si like pe fb cu Liliana B

Anca spunea...

Buna!
GFC: Anka
FB: Anca Anuta
mail: chatnoire_a@yahoo.com

Anca spunea...

Buna!
Te urmaresc prin GFC cu numele Anca
Facebook: Arice InChains
mail: ancabordeanu(at)yahoo(dot)com

Crazy cOcO spunea...

Gfc : cOcO
E-mail: fata_ta_red@yahoo.com

Dana spunea...

Buna.
GFC: Dana Deina
FB: Dana Deina
mail: dana_svt@yahoo.com

Georgiana Mirela spunea...

Buna!
GFC & Facebook: Georgiana Mirela
email: georgiana_myrela@yahoo.com

Bia'a spunea...

Buna!
GFC: Bia'a
Facebook: Bianca Matei
Mail: biasaysno@yahoo.co,

Otilia spunea...

Buna! Te urmaresc atat pe GFC, cat si pe Fb, cu numele Șuiu Andreea-Otilia.

E-mail: AndreeaSuiu@gmail.com

Stefania spunea...

buna
te urmaresc prin GFC cu numele Stefania
e-mail stefania.loredana@gmail.com
facebook: stefania loredana

Dana Butnaru spunea...

Buna!
Te urmaresc si pe FB si prin GFC cu numele Dana Butnaru
Mail: butnarunicoletadaniela@yahoo.com
:*

m_m spunea...

GFC: m_m
Facebook: mana mariana
email: cup_of.coffe[@]yahoo[.]com

vasi spunea...

GFC: vasi_12
email: vasi_12@yahoo.com

Anonim spunea...

Buna ! GFC: Oana B
am dat like si pe fb : Oana Bîrlea
e-mail: oana_brl@yahoo.com

iulika_ct spunea...

Buna !
Te urmaresc pe GFC (iulika_ct) sip e Facebook (Iuliana Gondos). Adresa mea de mail este iulika.ct@gmail.com
Am publicat si pe blog despre giveaway http://sasefacafericire.blogspot.com/2011/06/my-sunday-giveaways.html
Succes gagici !!!

Unknown spunea...

Buna Amalia, ce faci?:D
felicitari pentru giveaway, eu inca ma bucur de pensula Sigma F80, e minunata ;;)

P.S. ai primit e-mailul meu nu? am vazut ca nu ai raspuns si ma gandeam ca poate am zis ceva in e-mail care te-a suparat:-s.. sau poate nu am zis si te asteptai la altceva:-s.. te rog sa imi spui daca asa e si imi cer scuze..

Iti multumesc inca odata pentru premiu.
Te pup

Amalia spunea...

Hello Ancka!
Scuza-ma ca nu am apucat sa raspund la e-mail dar sunt intr-un stres maxim cu licenta si nu prea am mai stat online foarte mult.
M-a bucur foarte mult email-ul tau si sper sa folosesti in continuare produsele cu placere!
Te pup si te astept sa participi si la viitoarele giveaway-uri!

Mona spunea...

Buna,

Te urmaresc cu GFC: Mona
gangxta_gurl09[at]yaho.o[dot]com

Unknown spunea...

Stiu cum e.. multa munca acum pe ultima suta de metri si apoi se termina..
Ce ma bucur ca mi-ai raspuns :D, chiar credeam ca poate am zis ceva ce te-a suparat..
Da da ma bucur de toate produsele si sunt foarte recunoscatoare ;;) , mai putin in ultima perioada ca nu prea am avut timp :(.. dar recuperez :D
Te pup si spor la licenta!

Baby spunea...

GFC: Baby Rodrigues
bhcr2002@hotmail.com

Senduc Ada spunea...

GFC : Senduc Ada
E-mail : liiinux@yahoo.com

Trimiteți un comentariu