Buy your favourite make-up brushes

luni, 18 iulie 2011

Review Too Faced - Wild Thing

luni, 18 iulie 2011
Hello girls!
Ceea ce urmeaza sa scriu nu este neaparat un review in toata regula ci mai mult o prezentare a setului Wild Thing pe care l-am achizitionat de curand din Sephora, profitand de perioada de reduceri.
Ca o paranteza, am fost surprinsa sa vad ca cei de la Sephora au pus produse mai "purtabile" de data asta la redcueri, nu ca data trecuta cand stim toate din ce paleta coloristica am avut de ales:))
Anyway sa incep prin a spune ca sunt foarte multumita de acest set super potrivit pentru vara si imi place si cum arata.

Bronzeru-ul Chocolate Soleil chiar miroase foarte placut a ciocolata si scrie pe undeva pe spate si ca intr-adevar contine cacao pe bune:D. Se ia foarte usor pe pensula, nu este prea prafos si imi place ca se blenduieste foarte, foarte bine, fara a ramane patat cum se intampla cu multe alte bronzere.Din pacate nu rezista asa de mult cum as fi vrut eu, dar avand in vedere temperaturile de afara, poate ca este ceva normal.
Lip Bronzer-ul Sun Bunny este un gloss in 2 culori:un nude foarte frumos, deschis, sidefat si un bronz straluitor care completeaza perfect prima nuanta. La mine pe buze nu rezista foarte mult pentru ca imi vine in permanenta sa il mananc:)). Are aroma de ciocolata si parca si de cocos si pe deasupra este si dulce asa ca nu are nici o sansa.
Rimelul Lash Injection Pinpoint Hot Chocolate este foarte diferit de clasicul Lash Injection.In primul rand acesta se demachiaza mult, mult mai usor decat primul, desi cel simplu ramane printre preferatele mele.Pinpoint-ul ofera un look mai rafinat, separand foarte, foarte bine genele.Singura chestie este ca necesita mai mult timp si mai multa rabdare pentru a fi aplicat cum trebuie. Per total, culorile se potrivesc foarte bine pe fata si sunt de efect.
Despre Primed & Poreless am mai vorbit si imi mentin parerea, este un primer foarte bun si ofera o catifelare foarte frumoasa. Sunt curioasa sa il incerc pe cel tinted insa, daca tot a venit vara si purtam produse bronzante:D
Cam atat deocamdata.
Va pup si sa aveti o zi racoroasa!



10 comentarii:

Let's make a diva spunea...

la ce pret e:X?

Cristina Shopping Therapy spunea...

Din cate stiu eu acest set a fost si in primavara la reducere :)

Amalia spunea...

Let's make a diva este 68 de lei parca...oricum pana in 70.

Amalia spunea...

Cristina da, asa e:)...ma refeream la paleta coloristica a gamei Sephora de data trecuta.

Pixie spunea...

eu pt portfard as cumpara trusa :D :X

Dariaa spunea...

mmmm cate bunatati :X

Amalia spunea...

Pixie daaa:X...si mai e si pufos:))

Amalia spunea...

Dariaa...si la un pret bun:D

DanaMakeup spunea...

Amalia... ca sa reziste mai bine pudra bronzanta / blush-ul pune-l imediat dupa fond de ten si abia apoi fixeaza cu pudra translucida... nu stiu exact cum il folosesti tu sau in ce ordine aplici produsele, dar eu asa fac si rezista destul de mult :)
Sper k nu am fost impertineta cu acest comentariu.

Amalia spunea...

Dana merci pentru sfat:D...eu ma gandeam ca daca aplic imediat peste fond de ten ramane atat, dar am sa incerc asa.

Trimiteți un comentariu