Buy your favourite make-up brushes

marți, 12 aprilie 2011

Blogsale!

marți, 12 aprilie 2011
Update:Se pare ca am ceva probleme cu comment-urile pe pagina de blogsale.Daca a doriti ceva de acolo imi puteti lasa comentariu si aici.
Hello girls!
Vreau sa va anunt ca am adaugat produse noi la blogsale, le-am sters pe cele vandute ca sa nu fie confuzii si am scazut pretul la multe dintre cele deja existente.
Pe langa asta, fetele care vor cumpara de la blogsale-ul meu vor primi un set de mostre+pliant cu noua gama Gerovital Plant:)
Dati click aici pentru a vedea pagina de blogsale si produsele


6 comentarii:

Matzzza`s profile spunea...

Deoarece nu pot accesa comentariile de la lista de blogsale iti spun aici. Mai ai paleta la 15 lei?:)

Amalia spunea...

Matzzza da, inca o am.
Da-mi mail la metropole_insomnia@yahoo.com cu datele de contact si ti-o trimit:)

claudia spunea...

Eu ti-am dat direct mail :)). Vreau si eu trusa Too Faced,anunta-ma daca e disponibila :).

Amalia spunea...

Claudia este disponibila.
Ti-am trimis mail inapoi:))

Julia spunea...

Buna! As vrea eu Jumbo in Black bean si lantul Stradivarius. Iti dau mail?:)

Amalia spunea...

Da Julia astept mail de la tine:)

Trimiteți un comentariu