Buy your favourite make-up brushes

marți, 26 aprilie 2011

Review:Lotiunea micelara Vichy...fata de cea Ivatherm

marți, 26 aprilie 2011
Hello girls!
Astazi vreau sa va vorbesc despre noua lotiune micelara de la Vichy.Am renuntat pentru moment la cea Ivatherm pe care o foloseam inainte pentru ca am o afinitate pentru majoritatea produselor de la Vichy asa ca a trebuit sa incerc si aceasta lotiune nou aparuta.
Acum ca am folosit mai mult de jumatate de sticluta, a venit momentul sa imi spun si parerea dar sa o si compar cu vechea mea preferata:D
Descrierea oficiala:
Special conceputa pentru curatarea si demachierea tenului sensibil si cu probleme.Curatarea si demachierea tenului si a ochilor dintr-un singur gest, fara a necesita clatire sau contact cu apa dura.
Fara alcool, fara sapun, fara parfum, fara parabeni, hipoalergic.
Descrierea mea:
Pana acum este cea mai blanda apa micelara pe care am folosit-o si singura dupa care nu am simtit nevoia sa ma si clatesc pe fata.Cea Ivatherm de exemplu, dupa ce ma demachiam lasa pe ten senzatia de lipicios desi nu contine nici aceasta sapun.
Curata tenul in profunzime, poate fi folosit si pentru demachierea ochilor pentru ca nu ustura absolut deloc si poate mi se pare mie dar lasa si o usoara senzatie de hidratare.
Ce imi place?
- ca este un produs extrem de bland cu tenul si cu ochii;
- ca este singurul demachiant dupa care nu am simtit nevoia sa clatesc si cu apa;
- de cand il folosesc si seara la culcare si dimineata, nu ma mai trezesc iritata pe fata atunci cand vremea este mai capricioasa si pielea trebuie sa suporte vantul si praful.
Ce nu imi place?
- nu este parfumata dar are un usor iz de apa statuta care din fericire nu este puternic asa ca nu deranjeaza.Cea Ivatherm pe de alta parte are parfum si miroase putin a piersici dupa parerea mea:))
- nu demachiaza la fel de rapid ca cea Ivatherm insa personal cred ca este mai blanda si ca am s-o folosesc pe aceasta de acum inainte.
-desi pretul ambelor lotiuni micelare este de aproximativ 40 de lei, cea de la Vichy are 200ml iar cea Ivatherm are 250ml.
Care cred ca este mai buna?
Amandoua sunt produse foarte bune dar cred ca cea Normaderm de la Vichy este mai recomandata pentru tenul cu probleme pentru ca este mai delicata.
Voi continua sa o folosesc si voi reveni cu niste concluzii finale asupra ei:)
Voi le-ati incercat?
Pupici
 

10 comentarii:

Madlen spunea...

eu o am pe cea ivatherm si sora mea dl vichy.o sa o intreb ce parere are despre ea:D

Butterfly spunea...

Am sa o incerc si eu pe cea de la Vichy, cea de la Ivatherm nu m-a convins in totalitate, ca si tine am impresia ca lasa un pic tenul lipicios, este adevarat curata bine, dar senzatia de dupa nu imi place :D

Amelia T. spunea...

Eu nu le-am incercat inca.Mi-a prins bine poastarea asta pentru ca sunt in cautare de un produs bun.multumesc:)

Alina Barbu spunea...

bun review.multumim.

sunshine spunea...

Te invit sa te inscrii la primul meu giveaway;;)
http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html

Amalia spunea...

Madlen sa imi spui daca ii place:d

Amalia spunea...

Butterfly da, de asta nu o pot lasa nici eu pe ten fara sa clatesc:(

Amalia spunea...

Amelia cu placere:d
Sper sa te decizi asupra unuia care sa iti prinda bine:)

Amalia spunea...

Alina cu placere!

Miss Z spunea...

hello !! Te invit sa participi la un concurs : http://misszmake-up.blogspot.com/2011/04/concurs-inspired-kim-kardashian.html
Te pup!!

Trimiteți un comentariu