Buy your favourite make-up brushes

joi, 14 aprilie 2011

De ce imi place noua gama Gerovital Plant...

joi, 14 aprilie 2011
Hello girls!
Dupa cum am spus si atunci cand am primit coletul de la Farmec, sunt mandra ca fac parte din echipa de campanie Adyna's iar experienta mea placuta cu produsele din noua gama Gerovital Plant continua pe parcus ce testez si restul produselor noi.Urmatorul pe lista?- Demachiantul delicat pentru ochi si buze.
Pana atunci m-am gandit sa scriu ceva despre aceasta gama care sa vorbeasca de la sine si care sa fie mai dragut si mai funny decat un review
Ceea ce urmeaza cred eu ca reprezinta noile creme si lotiuni cu extract de floare de colt Gerovital Plant:)
Grija
Elasticitate
Regenerare
Organic
Vitaminizare
Inovatie
Tonifiere
Antirid
Luminozitate

Prospetime
Lejeritate
Antioxidare
Naturalete
Tinerete



8 comentarii:

Ami spunea...

Off topic!

Congraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatz! :D

Te pup!

Amalia spunea...

Ami merci:))
Am scris mai putin si de aia:P
Pupici

A.M. spunea...

ce super ai descrie pe litere :D

A.M. spunea...

*descris
scuze... graba strica treaba :D

Amalia spunea...

Multumec Anca:*...si bafta noua;))

A.M. spunea...

imi dai voie da dau un copy paste sa pun pe facebook? :D
eventual sa pun si pe pagina celor de la farmec?

Amalia spunea...

Sigur ca da:D
Pe pagina celor de la Farmec am pus eu un link catre postare dar cam atat;))

A.M. spunea...

era si pacat sa nu postam ;)

Trimiteți un comentariu