Buy your favourite make-up brushes

joi, 21 aprilie 2011

Too Faced - The Bronzed Have More Fun

joi, 21 aprilie 2011
Hello girls!
Astazi nu prea am avut chef de nimic.A fost o zi cam "moarta" pentru mine asa ca inca nu am apucat sa fac nimic altceva decat sa imi beau cafeaua si sa "rasfoiesc" paginile de internet.
Asa am dat si peste noutatile de la Too Faced.Acestia au lansat colectia de vara numita The Bronzed Have More Fun care mi-a atras atentia si din care vreau sa imi iau cate ceva, bineinteles:))
Iata ce mi-a atras atentia:
Trusa The Bronzed and the Beautiful(38$) - contine 3 tipuri de bronzer, o pudra aurie si un mini primer tinted.
Colectia Poolside Primping Makeup(42$) - contine un mini primer tinted, un bronzer, un rimel, un lipliner si un gloss.

Primer-ul Primed&Poreless Bronzed Tint(30$) - este practic acelasi primer cu care eu personal m-am impacat foarte bine doar ca este nuantat:D

Cel mai probabil voi incerca trusa The Bronzed and the Beautiful pe care sigur o voi adora iar daca mi se potriveste, imi voi lua si varianta full size a primer-ului de fata.
Puteti vedea restul produselor din colectie aici. Pe voi ce va tenteaza?
Pupici!

8 comentarii:

Denisa spunea...

trusa The Bronzed and the Beautiful imi face si mie cu ochiul..Full Bloom Ultra Flush Blush..

Miss Z spunea...

Iubesc Too faced :X Dau lovitura cand apar la Sephora( sper ca nu in 100 de ani:D) Eu vreau SHADOW INSURANCE CANDLELIGHT si LOCKDOWN .Da , iar primere:))

Madutza spunea...

Buna, Amalia! :*
Inteleg ca ai fost multumita de Primed&Poreless, ma bucur, ca ma tenteaza si pe mine :) Spune-mi, te rog, daca matifiaza tenul si/sau daca "umple" porii si ii camufleaza asemeni balsamului POREfessional.
Multumesc!

Amalia spunea...

Denisa abia astept sa mi-o cumpar:D

Amalia spunea...

Madutza matifiaza si chiar am senzatia ca umple porii.Parca nu mai sunt atat de evidenti datorita Primed&Poreless mai ales dupa aplicarea fondului de ten.De comparat nu pot sa-l compar cu Porefessional pentru ca din pacate nu am folosit:D

Amalia spunea...

Miss Z eu chiar sunt curioasa cat de tinted este primer-ul de fata asta nou.Sper sa nu fie prea inchis la culoare si prea intens.

Miss Z spunea...

Pentru vara cred ca merge ;;) Ne bronzam si noi mai mult:X

Meryem spunea...

too faced start makin amazing products!

Trimiteți un comentariu