Buy your favourite make-up brushes

luni, 18 aprilie 2011

Tag:Chestionarul lui Proust + Duminica...

luni, 18 aprilie 2011
Hello girls!
Imi pare rau ca nu am putut posta mai des weekend-ul acesta insa am fost mai mult plecata si nu am avut timp.Promit sa ma revansez si sa va arat si ce achizitii am mai facut:D
Am primit acest tag de la Dalyda careia ii multumesc ca s-a gandit la mine.
Principala mea trasatura
- Optimismul
Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat
- Respectul
Calitatea pe care o prefer la o femeie
- Delicatetea
Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei
- Simtul umorului
Principalul meu defect
- Firea colerica
Indeletnicirea mea preferata
- Condusul:))
Fericirea pe care mi-o visez
- Sincer, sa pot avea tot ce imi doresc:)
Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
- Sa raman singura pe lume
Locul unde as vrea sa traiesc
- L.A. California
Culoarea mea preferata
- Mov
Floarea mea preferata
- Crin salbatic
Pasarea mea preferata
- Paun
Prozatorii mei preferati
- Paulo Coelho, Edgar Allan Poe, Amelie Nothomb
Poetii mei preferati
- Nichita Stanescu
Eroii mei preferati din literatura
- Eh...cei din Twilight, ce pot sa spun acum:))
Eroinele mele preferate din literatura
- Same:))
Compozitorii mei preferati
- Tchaikovsky si Verdi imi plac dar nu pot sa spun ca ascult in mod frecvent
Pictorii mei preferati
- Rubens, Van Gogh
Eroii mei preferati din viata reala
- My mom:), Amalia Nastase, Heidi Klum...sunt mai multe.
Ce urasc cel mai mult
- Oamenii prefacuti
Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere
- Nu mi-as fi dorit sa am nimic in plus.Cred ca e suficient and I can work with what i got:D
Cum as vrea sa mor
- Nu vreau nici sa mor, nici sa ma gandesc la asta
Greselile care-mi inspira cea mai mare indulgenta
- Ale mele:))
Deviza mea
- Daca ajungi sus, continua sa urci

Duminica
Am vazut Big Mommas...kinda funny;
Am ascultat Pitbull & Ludacris - On the floor;
Am citit reviste, blog-uri;
Am facut m-am plimbat prin oras ca a fost asa de frumos afara;
Am mancat salta cu piept de pui, clatite;
Am baut cafea, Nestea de piersici, apa plata;
Am gandit ca vreau sa-mi caut o geaca de blugi;
M-am bucurat de caldura de afara:D;
M-am enervat ca nu sunt undeva la mare sau la munte;
Mi-am dorit o decapotabila:));
Click blog-uri, Facebook, Cinemagia;
M-am mirat ca nu am nici un film bun la care sa ma uit;



2 comentarii:

Miss Z spunea...

si eu sunt colerica:))

Amalia spunea...

Miss Z si ce mi-ar placea sa nu fiu, chiar as vrea:))

Trimiteți un comentariu