Buy your favourite make-up brushes

marți, 5 aprilie 2011

Haul & swatches Farduricolorate.ro

marți, 5 aprilie 2011
Hello girls!
Revin cu postarea despre produsele de pe Farduricolorate.ro si trec direct la subiect pentru ca si asa sunt muuult in urma cu postarile.
Acestea sunt bunatatile


Prima este Paleta 88 Rainbow.
Am inceput sa folosesc aceasta paleta acum vreo saptamana si efectiv nu mai reusesc sa ma despart de ea la nici un machiaj:)) Ii multumesc acum lui Koko pentru ca m-a lasat sa preiau imagini de pe blog-ul ei.De ce?Pentru ca aceasta paleta este absolut identica celei Sun Kiss de la Fraulein 38.Singura diferta:aceasta nu este atat de scumpa.

Acestea sunt pozele cu paleta 88 Rainbow iar mai jos o pun pe cea cu paleta Sun Kiss

Culorile sunt aceleasi in ambele palete doar ca in prima sunt dispuse altfel ultimele 3 nuante din mijloc:)
Acum va arat si niste random swatches ca sa va faceti o idee despre cat sunt de pigmentate si de cremoase



Mie imi place foarte mult pentru ca are atat farduri mate precum si faruri sidefate, metalice si cu sclipici auriu.Este preferata mea in acest moment si pot face nenumarate combinatii cu ea atat de culori calde cat si reci.Eu spun ca este perfecta pentru primavara si e un must have pentru fetele carora le place sa se fardeze diferit in fiecare zi.Pretul ei este de 90 de lei.
Urmatorul produs este un creion jumbo dublu de la Coastal Scents.
Eu am nuanta Saphire Sky la care un capat este un albastru electric iar celalalt este un bleu foarte deschis spre alb.Ambele nuante sunt sidefate si sunt foarte, foarte moi, intense si aluneca foarte usor pe pleoapa.Pot fi folosite atat ca baza pentru pleoapa cat si ca liner.Mie imi place foarte mult si cu siguranta imi voi cumpara si alte nuante mai ales pentru ca pretul este unul extrem de bun:20 de lei bucata.




Cu blitz
Fara blitz


Urmatorul este tot un produs Coastal Scents si anume Lip Plumper-ul lor cel faimos:)
Este un produs cu o textura de gel care are un miros discret de ceai de menta. Atunci cand l-am primit nu ma asteptam, sincer sa fie atat de bun.Cel mai fain lucru la el este ca nu netezeste numai ridurile din buze cum fac celelalte lip plumper-e ci are efect si asupra conturului buzelor pe care parca il ridica putin.
Fiind un produs cu o actiune foarte, foarte puternica, daca aveti pielea mai sensibila va sfatuiesc sa folositi o cantitate foarte mica de produs sau sa-l combinati cu un ruj/gloss/balsam.
Pretul este de 70 de lei dar daca sunteti ok cu senzatia pe care o dau lip plumper-ele atunci chiar isi merita toti banii.
Ultimele despre care va vorbesc sunt genele false nou aparute tot de la Coastal Scents.
Inca nu am reusit sa-mi fac o parere despre ele dar sunt frumoase si abia astept sa le port.Promit ca ies cu ele vineri seara si voi face si poze sa va arat.De obicei nu port gene false pentru ca am genele destul de lungi si dese si nu as putea iesi ziua cu ele din casa.Exista mai multe modele din care puteti alege.
Ce parere aveti despre aceste produse?Le aveti sau ati vrea sa le aveti?:D
That's all
Pupici!



19 comentarii:

Ami spunea...

Tare mi`e ca o sa ma arunc la jumbo pencils :D Si la paleta cu 28 neutrals (nu ca n`as avea mai multe neutre decat folosesc deja xD).
Sa le folosesti cu placere, te pup!

Amalia spunea...

Ami sunt superbe creioanele si ai si de unde alege la nuante:D:*

Just_Me spunea...

Sa le folosesti cu placere!
As vrea sa te rog daca se poate intr-o postare viitoare sa ne arati niste poze cu si fara lip plumper. As vrea sa vad diferenta exacta. Ce zici?
Multumesc.
Pupici

Adina spunea...

Sa le folosesti cu drag :*

Anonim spunea...

Ce de bunatati! Si eu ma uit de ceva vreme pe Farduri colorate. In curand o sa cumpar, ca nu e frumos doar sa te uiti, nu? Genele sunt din par natural?

Amalia spunea...

Just_me chiar ma gandeam si eu la asta pentru ca am o multime de lip plumper-e;))

Amalia spunea...

Adina multumesc:):*

Amalia spunea...

Cristinamar nu e frumos mai ales cand sunt atatea bunatati:))
Genele sunt sintetice din ce scrie pe ele.Oricum eu nu stiu care e diferenta pentru ca nu prea folosesc gene false:p

Ada Make-Up spunea...

Sa le folosesti cu placere!

Amalia spunea...

Ada thanks:*

Irynuk spunea...

Ce de bunatati!
Sa le folosesti cu placere:*

Amalia spunea...

Irynuk yes, yes goodies:))
Multumesc:*

Just_Me spunea...

Super, abia astept sa vad diferentele.
*pupici*

Andreea spunea...

ce frumoasa este trusa! imi plac mult culorile!
sa le folosesti cu placere! Pupici!

Amalia spunea...

Andreea multumesc:*
Sunt cele mai faine culori pe care le am, pe bune:D

Unknown spunea...

Sa stii ca gasesti creioane Ada la statia de metrou de la Eroilor, iesirea dinspre Spitalul Universitar :D Eu mereu folosesc creioane Ada pentru ca niciodata nu am avut probleme cu ele si sunt indeajuns de moi pentru cum le folosesc eu. Foarte tare articol btw

Amalia spunea...

Claudia din pacate eu sunt din Iasi:)

Ioana spunea...

Buna! Am o intrebare in legatura cu transportul. In cat timp a ajuns comanda? Si a ajuns in timpul diminetii sau in a doua parte a zilei? Am facut si eu o comanda si sunt foarte curioasa cand soseste. :)

Amalia spunea...

Ioana imi pare rau dar nu stiu.Eu colaborez cu farduricolorate.ro care este o fima din Iasi de unde sunt si eu si am mers direct la sediu:D
Din cate stiu eu produsele sunt trimise prin curier si ajung a2a zi:D

Trimiteți un comentariu