Buy your favourite make-up brushes

luni, 11 aprilie 2011

Castigatoare concurs Cosmetic Plant + Duminica...

luni, 11 aprilie 2011
Hello girls!
A sosit momentul sa anunt si castigatoarele concursului Cosmetic Plant.Am vrut inital sa premiez fiecare participanta(pentru ca au fost foarte putine) cu cate un produs insa nu a fost toata lumea de acord cu aceasta decizie asa ca am vorbit cu cei de la Cosmetic Plant care au hotarat sa ofere pentru celelalte participante, pentru munca depusa la realizarea print-urilor, cate un voucher de transport gratuit pentru urmatoarea comanda pe site-ul Cosmetic Plant 
Asadar concurentele de pe locul I si II vor primi premiile stabilite la inceput iar celelalte participante, vouchere.
Am numarat si renumarat voturile si like-urile de pe Facebook de mai multe ori dupa ce a expirat perioada de votare ca sa nu omit nimic iar clasamentul este urmatorul:
1.Mihaela Toana - 74 voturi;
2.Aetana - 29 voturi;
3.Irynuk - 24 voturi;
4.Honey Bunny - 18 voturi;
5.Imagesound - 10 voturi;
6.Emm@ - 9 voturi;
7.Elena Alina Popa - 2 voturi;

Felicitari fetelor si astept datele de contact de la Mihaela Toana si Aetana pentru a le putea trimite coletele.

Duminica:
Am vazut The Rite si m-a dezamagit complet.Super banal si previzibil;
Am ascultat Play & Win - Ya BB;
Am citit reviste, blog-uri si niste retete;
Am facut m-am plimbat prin mall si pe la magazine de decoratiuni interioare;
Am mancat legume fierte si salata, biscuiti, fructe;
Am baut cafea, apa minerala, Pepsi;
Am gandit ca abia astept sa ma mut;
M-am bucurat ca imi cumpar lustra cu pene care imi place de la Mobexpert hihi;
M-am enervat ca s-a circulat groaznic azi prin oras;
Mi-am dorit un Yorkshire :x;
Click blog-uri, Facebook, cinemagia.ro;
M-am mirat nu m-am mirat:))


12 comentarii:

MihaeRa spunea...

Multumesc frumos.
Eu nu am fost intrebata personal, daca vreau sa impart premiul, desi as fi fost de acord.
Am preferat sa astept finalul ca era culmea sa ma declar castigatoare dinainte. :P
Felicitari si celorlate fete!
Mi-au placut toate colajele!

Amalia spunea...

Bud Of Rose nu am intrebat pe nimeni personal.
Am postat un update la un moment dat cred ca acum o saptamana si ceva si am intrebat daca e toata lumea de acord:)

MihaeRa spunea...

Da, stiu cand ai postat update-ul, dar cred ca eram in febra adunatului de voturi ca eu nu am vazut vreun raspuns negativ.

Oricum, eu vroiam foarte mult crema de ochi si crema gommage. Faceam un efort si ma hotaram la una si gata.

Amalia spunea...

Da asa e insa nu am primit parerea prin comentariu ci prin e-mail:D
Acum le vei avea pe amandoua;))
Sper sa le pun cat mai curand la posta daca imi trimiteti datele voastre de contact.

MihaeRa spunea...

Am inteles. Imi pare rau.
Vroiam locul 1, doar ca-s eu ambitioasa, dar nu pentru premiu neaparat. :))

Trimit mail, insa vroiam doar sa stiu daca aceasta este decizia finala.

Amalia spunea...

Dap, vei primi toate produsele stabilite de la inceput.
Felicitari inca o data:*

MihaeRa spunea...

Multumesc. :*
Atunci trimit mail imediat.

Noapte buna si o saptamana frumoasa!

Irynuk spunea...

Felicitari castigatoarelor!
Eram asa aproape:D
:*

Aetana spunea...

Yeeeeeey,multumesc frumos, felicitari Mihaelei ^_^ me so happy

Amalia spunea...

Irynuk oricum primesti voucher-ul din partea Cosmetic Plant si in plus vor mai exista concursuri si giveaway-uri la mine pe blog:*

Amalia spunea...

Aetana congrats:D:*

Unknown spunea...

felicitari fetelor ! <3

Trimiteți un comentariu