Buy your favourite make-up brushes

vineri, 29 aprilie 2011

Kate Middleton's wedding dress

vineri, 29 aprilie 2011
Hello girls!
Imediat ce m-am trezit am deschis televizorul pentru ca stiam ca urmeaza sa inceapa nunta regala si eram foaaarte curioasa ce rochie va purta Kate Middleton.Din ce am mai vazut pe la televizor in reportajele din ultima vreme sau pe internet, nu pot sa spun ca mi-au placut alegerile capetelor incoronate in ceea ce priveste rochia din ziua cea mare.Insa de data asta chiar am fost foarte placut surprinsa
Rochia este creata de catre Sarah Burton, creatoarea casei Alexander McQueen.Este o rochie extrem de simpla dar foarte, foarte frumoasa, cu o trena lunga dar nu exagerata.Din cate am citit a fost facuta special pentru a se asemana unei flori cu petalele deschise iar buchetul vine ca un tribut adus sotului avand si niste flori numite "sweet William" adica niste garofite de gradina in traducere:D
Diadema am inteles ca este imprumunata de la regina Elisabeta si dateaza de cateva secole bune fiind acel element something borrowed:D
Mie mi-a placut foarte mult tinuta.Este clasica, simpla dar foarte rafinata, demna de o viitoare sotie de rege:D
Voi ce parere aveti?
Informatiile si fotografiile au fost preluate de pe www.thesun.co.uk

12 comentarii:

Irynuk spunea...

ROCHIA E SUPERBA:x

Camelia spunea...

Si mie mi-a placut, simpla si eleganta, a ales bine.

Anonim spunea...

mie nu mi-a placut deloc - mult prea simpla. :)

The Girly Avenue spunea...

S-a ridicat la asteptarile publicului, nu prea mi-a placut machiajul ei (realizat de ea singura..)

Amalia spunea...

Am inteles ca a durat 2 ore machiajul:))

Denisa spunea...

ce draguta a fost ceremonia!
si rochia si machiajul mi'a placut.
ei se potrivesc de minune si sunt foarte draguti.

Rox spunea...

rochia a fost frumoasa, simpla si distinsa. cat despre machiaj, mie mi-a placut. a fost un machiaj usor, nu foarte strident(cum suntem noi obisnuite sa vedem la miresicile din Romania). all in all...a fost o nunta regala...simpla si rafinata!!

Anonim spunea...

Superba nunta. Mi-a placut mult.

Anca spunea...

mie sincer mi-a placut! sper sa ia aminte si unele mirese de prin romania.

Miss Z spunea...

Da , foarte finuta rochia ...Mi-a placut mult

Unknown spunea...

si mie mi-a placut nunta.. iar kate arata super, rochia e simpla si rafinata ca ea de altfel.. nici nu ma asteptam sa fie ceva extravagant :D

Ami spunea...

Toata lumea a urmarit nunta, numai eu nu :|

Si, ca de obicei, mie nici rochia nu`mi place :/ Sa nu ma intrebi de ce... Oare numai eu trebuie sa fiu sucita? :))

Trimiteți un comentariu