Buy your favourite make-up brushes

joi, 28 aprilie 2011

Tabel nuante Revlon Colorstay vs. Mac Studio Fix

joi, 28 aprilie 2011
Hello girls!
Stiu ca multe dintre voi preferati fondul de ten Revlon Colorstay si toate am citit ca este dupe-ul aproape perfect pentru mai scumpul sau concurent Mac Studio Fix:)).
Pana aici e bine, singura problema este ca multe dintre noi ne achizitionam produsele Mac de pe site-urile online fie pentru ca nu suntem din Bucuresti, fie pentru ca sunt mai ieftine ca in magazinul Mac de la noi.Din acest motiv este mai greu atunci cand vine vorba de alesul culorilor pentru fondul de ten.
M-am bucurat foarte mult cand am gasit urmatorul tabel pentru ca sunt in aceeasi situatie:imi stiu foarte bine nuantele pe care le folosesc la Colorstay dar nu stiam ce sa aleg atunci cand vine vorba de Mac.

Acest chart este preluat in totalitate si tradus de aici.
Nuantele de la Revlon Colorstay sunt trecute primele, cu litere ingrosate
Ivory - NW15/NC15 (cea mai deschisa nuanta)
Buff - NC20
Sand Beige - NC20-25 (subtonuri neutre)
Nude - NC25 (subtonuri peachy)
Natural Beige - NW20 (are tendinta de a bate in roz)
Medium Beige - NC27 (intre Sand Beige & Golden Beige)
Fresh Beige - NW25 (subtonuri rozalii)
Golden Beige - NC30 (subtonuri galben/oliv)
Warm Golden - NW30/NC30 (subtonuri neutre)
True Beige - NW30 (subtonuri rozalii)
Natural Tan - NC40/NC42 (mai neutru decat Golden Caramel)
Early Tan - NW35 (subtonuri peachy)
Rich Tan - NW35 (subtonuri rozalii)
Golden Caramel - NC40/NC42 (mai auriu decat Natural Tan)
Toast - NW43/NC45 (subtonuri neutre)
Rich Ginger - NW45 (foarte roz-peachy)
Caramel - NC45
Cappucino - NC50 (mai peachy decat Caramel)
Mahogany - NW50/NC55 (cel mai inchis dintre cele NW dar nu foarte peachy)
Mocha - NW55 (subtonuri reci)
Sper sa va fie de folos!
Pupici

11 comentarii:

Adelina Eneșca spunea...

Foarte folositoare postarea! Eu vreau sa imi cumpar colorstay!

Amalia spunea...

Adelina ma bucur ca iti este de folos:)

world of leea spunea...

am vazut si eu tabelul acesta si l-am studiat asiduu pana am luat hotararea ce fdt colorstay sa imi comand, cu toate acestea mi-am ales o nuanta can deschisa pt gustul meu... :)
oricum, buna ideea de a posta pe blog acest tabel :)

Iulia C spunea...

acu vreo luna am cautat pe net o postare de genul asta..voiam sa imi fac comanda de un fond de ten de la Mac si nu stiam ce culoare..
Foarte util acest post..Multumim Amalia :*

Amalia spunea...

Leea e posibil sa fie vorba si de subtonuri pentru ca influenteaza foarte mult culoarea:D

Amalia spunea...

Iulia stiuuu ca asa am facut si eu si tot intrebam alte fete ce au ales dar degeaba.

Miuri spunea...

foarte utila postarea, Amalia :):*

Denisa spunea...

super utila.. chiar nu stiam ce nuanta imi trebuie de la MAC, in schimb stiu deja nuanta de la Color stay..

ella spunea...

de pe ce site ti-ai luat de la Mac? ca pe strawberry nu sunt ft multe nuante si evident ma numar printre fetele care nu stau in Bucuresti:))

Amalia spunea...

Denisa si eu tot asa si sper sa imi confirmati ca e bun tabelul:d

Amalia spunea...

Ella eu mi=am mai luat de aici:http://cosmetice-profesionale.com
dar acum nu stiu ce se intampla cu site-ul pentru ca nu l-au mai actualizat de mult.

Trimiteți un comentariu