Buy your favourite make-up brushes

sâmbătă, 9 aprilie 2011

NOTD:Essie - Big Spender

sâmbătă, 9 aprilie 2011
Hello girls!
Nici nu mai stiu cand am facut ultima postare de genul acesta.Nu v-am mai aratat de mult timp un NOTD desi am avut unghiile colorate diferit aproape in fiecare saptamana.De fiecare data imi aminteam ca vreau sa postez despre altceva si amanam.
Astazi postez despre un lac de unghii care mie imi place la nebunie.L-am cumparat zilele trecute si presimt ca o sa ma despart foarte greu de el primvara aceasta:D.Este vorba despre Essie - Big Spender.
Din pacate pozele nu au iesit atat de bine precum as fi vrut eu dar va puteti da seama de nuanta si din culoarea din sticluta.Este genul ala de nuanta care nu va iesi niciodata in poza exact asa cum e in realitate
 Va arat si poza oficiala
Va plac ojele Essie?Ce culori preferate aveti?
Pupici!


17 comentarii:

iguanitza spunea...

Nice color! Ai găsit până la urmă nuanța aia de la Revlon ? Sau de la Seventeen?
Am văzut zilele trecute una identică, de la Farmec, am și întrebat special ce nr. are dar până am ajuns acasă să îți spun, am uitat:(

De unde iei Essie ?

ank_eliza_01 spunea...

Buna:) Tu de unde iti cumperi ojele essie?
Eu sunt din Brasov.. si nu am vazut pe nicaieri. Sau de pe ce site le comanzi? :)
Multumesc.

Anonim spunea...

Ce frumoasa este nuanta!! De unde ti-ai cumparat oja?

Mirela Niculai spunea...

draga mea, te invit la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

fashion doctor spunea...

Amalia , e superba nuanta,preferata mea!pup

Irynuk spunea...

Imi place mult culoarea:X

Miss Z spunea...

De unde ti-ai luat-o?:XX

Amalia spunea...

Igu am gasit-o si pe cea de la Revlon dar era 32 de lei iar asta de la Essie am luat-o cu 35 si se merita mai mult;;)

Amalia spunea...

Ank eu mi-am luat-o dintr-un salon din Iasi care aduce de pe www.essie.ro si ti le poti comanda de acolo.

Amalia spunea...

Shopperita se gasesc pe www.essie.ro:D

Amalia spunea...

Mirela multumesc de invitatie:*

Amalia spunea...

Modniza multumesc! Te pup.

Amalia spunea...

Irynuk multumesc:*

Amalia spunea...

Miss Z de la salonul Maviov din Carrefour Felicia.Au si Opi si Essie acolo:)

Anda Zelenca spunea...

Superba culoare!:X

Amalia spunea...

Anda si e asa rezistenta.Chiar ma uimeste:p

Miss Z spunea...

Am vazut ca au OPi acolo...mereu ma opresc si salivez:)) .

Trimiteți un comentariu