Buy your favourite make-up brushes

luni, 25 aprilie 2011

Duminica....

luni, 25 aprilie 2011
Hello girls!
Sper ca ati petrecut frumos alaturi de cei dragi si va urez la multi ani si celor care si-au serbat ziua de Sf Gheorghe!
Inca nu am ceva pregatit pentru voi insa fac postarea restanta de duminica:)
Am vazut Insidios...god cat de inspaimantator a fost filmul.De mult nu am mai vazut asa film:|
Am ascultat David Deejay & Donny - Fantasy;
Am citit nu am apucat sa citesc nimic;
Am facut plimbari si am fost in vizite:D;
Am mancat oua rosii, drob, cozonac, pasca cu ciocolata;
Am baut cafea, apa minerala, limonada;
Am gandit ca trebuie sa ma opresc din mancat bunatati:));
M-am bucurat de zilele libere pe care le am;
M-am enervat ca nu sunt undeva la munte acum;
Mi-am dorit o pisicuta British Shorthair;
Click putin pe blog-uri si cam atat;
M-am mirat de cat de mult am putut sa dorm:));


4 comentarii:

Ela spunea...

Hristos a Inviat!

Si eu as vrea sa fiu la munte...Aaaa...Visez cu ochii deschisi...

Irina spunea...

acum descarc Insidious :)) m-ai facut curioasa

Amalia spunea...

Ela Adevarat a Inviat!

Amalia spunea...

Irina sa imi spui daca ti-a placut:D

Trimiteți un comentariu