Buy your favourite make-up brushes

vineri, 22 aprilie 2011

Review:Lapte vitaminizant demachiant Gerovital Plant

vineri, 22 aprilie 2011
Hello girls!
Acum ceva timp am facut 2 review-uri pentru produsele din noua gama Gerovital Plant pe care le puteti citi aici.
Apoi am avut ocazia de a face parte din echipa de campanie Adyna's pe care o puteti sustine si pe Facebook daca dati un click aici si apoi un Like:D.
Pentru ca mi-au mai fost trimise si alte produse pe langa mostrele de crema primite initial, am decis sa incerc si noul lapte vitaminizant demachiant iar acum a sosit momentul sa vorbesc despre el.
Descrierea oficiala:
Urmărind una din  tendinţele cosmeticii "verzi", naturale, Gerovital Plant prezintă formulări fără conservanţi, cu parfum hipoalergenic şi cu extract organic de Floare de colţ. Este o gamă de întreţinere completă, dedicată femeilor cu vârste între 20 şi 45 de ani şi care răspunde exigenţelor de ultimă oră în materie de îngrijire cosmetică.
Este produsul ideal pentru o demachiere eficientă, îndepărtând machiajul şi impurităţile de pe suprafaţa pielii.
Are un aport important în hidratarea, nutrirea, vitaminizarea pielii datorită Complexului Herbatonic şi vitaminei A. Extractul organic de Floare de Colţ şi Vitamina A asigură un plus de protecţie fibrelor de colagen şi elastină, ducând la prevenirea şi diminuarea ridurilor şi oferă protecţie împotriva stresului cotidian.
Descierea mea:Noul lapte demachiant de la Gerovital Plant mi se pare in primul rand total diferit fata de produsele pentru demachiere pe care le-am incercat pana acum de la Farmec mai ales in ceea ce priveste textura dar si eficienta.Totusi nu recomand sa il folositi in zona ochilor.Daca vreti ceva delicat din aceeasi gama ar fi mai bine sa folositi demachiantul delicat pentru ochi si buze pe care eu inca nu l-am incercat dar cu siguranta va veni si vremea lui:D
Ce imi place:
-parfumul desi aici parerile sunt impartite.Unii spun ca este prea puternic.
-faptul ca este necesara o cantitate extrem de mica de produs pentru a demachia intreaga fata eficient.
-faptul ca are o textura lejera si nu lasa tenul prea incarcat.
Ce nu imi place
-as fi preferat un capac ceva mai practic dar asta nu este neaparat un minus ci doar o remarca.
-faptul ca nu exista nici un fel de recomandare in ceea ce priveste tipul de ten caruia i se adreseaza:-?
-nu cred ca este recomandat persoanelor cu tenul foarte, foarte uscat pentru ca are tendinta de a usca putin pielea.
Per total este un produs bun, eficient dar in acelasi timp accesibil pentru orice buzunar, de unde rezulta ca frumusetea nu trebuie neaparat sa fie scumpa:D
Voi l-ati incercat?
Pupici

2 comentarii:

Iulia C spunea...

mie mirosul imi da dureri de cap :(
sunt destul de sensibila la mirosuri..si asta efectiv imi da o durere de cap la propriu..

Amalia spunea...

Iulia am patit-o si eu cu multe parfumuri care ma "bantuie" si acum:))

Trimiteți un comentariu