Buy your favourite make-up brushes

miercuri, 22 decembrie 2010

Blogsale :D

miercuri, 22 decembrie 2010
Hello girls!

Daca tot vin sarbatorile m-am gandit sa fac un mic blogsale ca sa nu tin eu produsele pe care nu le folosesc degeaba.
In ceea ce priveste regulile m-am inspirat de la Sweet Crazy Lollipop care s-a inspirat la randul ei de la Camelia :))
Iata cum se va desfasura acest mini blogsale:
Produsele se expediaza prin Posta Romana iar plata se face prin ramburs. Taxa de transport este de 8 lei dar pentru coletele cu valoare mai mare de 150 de lei, taxele de transport vor fi suportate de mine.
Lasati un comentariu cu produsele dorite si dupa ce va spun daca mai sunt disponibile, va rog sa imi trimiteti un mail cu datele de contact pe adresa de mail metropole_insomnia@yahoo.com. Produsele vor fi REZERVATE pana cand ridicati coletul iar dupa ce ajunge rambursul la mine le voi trece ca VANDUTE.
Si acum sa trec la treaba :D

PARFUM Dune by Christian Dior 100ml.Perfect pentru sarbatori.Este nefolosit iar pe Strawberrynet.com costa 325 de lei. Eu il dau cu 180 lei.VANDUT


Shimmering body lotion Miracle So Magic by Lancome 200ml, 80 lei.Am incercat-o o singura data.Are un glitter foarte frumos ce ramane pe corp si un parfum foarte puternic la fel ca parfumul.





Parfum Charlie Red by Revlon 100m, 40 lei. Nefolosit.

Blush Sephora nuanta Terre Passion 18 lei. Nu l-am folosit dar am bagat unghiuta intr-un colt din greseala :D VANDUT CLAUDIA

Gloss-uri Color Trend Chocolate Drop de la Avon in nuantele Sugar Coated Pink si Love me Lavander. Doar le-am incercat pe mana. 10 lei amandoua.




Rujuri Nyx in nuantele Snow White, Black Cherry si Louisiana + Gloss in nuanta Doll Pink. Sunt folosite cam de 2 ori si le dau cu 28 de lei pe toate.
 Lip gloss Ga-De Crystal Glow nuanta 159.Folosit o singura data, 10 lei.Ofer si un blush Flormar cadou la cumpararea lui:) VANDUT CLAUDIA

Boots Botanics Bath Elixir(spumant de baie) 75ml, 15 lei.

Bratara perle + accesorii din argint Charming by Ti Sento in cutie. Valoarea lor totala e de vreo 60 de euro dar eu le dau cu 75 de lei pentru ca nu sunt pe gustul meu.

Cercei handmade Oscar Design 30 lei. Eu am dat 100 de lei pe ei, mi-au placut foaaarte mult dar nu stiu de ce, nu ii port si stau degeaba in sertar :))

Lant oversized Stradivarius 40 lei.
Cam asta e. Sper ca nu am uitat nimic dar daca am uitat voi face un update
Pupici


4 comentarii:

morphine spunea...

ma cam gandesc la rujurile nyx,dar numa` dupa sarbatori:))

Anonim spunea...

Hey! Si mie imi fac cu ochiul rujurile si gloss-ul Nyx, tare le-as cumpara, dar din cauza sarbatorilor nu prea am bani. Poate dupa sarbatori, cand primesc si eu banuti, vor mai fi disponibile:))

claudia spunea...

spune-mi te rog, mai e deschis the sale ? k tare as vrea blush-ul sephora...si cum arata cel flormar ? :)

Amalia spunea...

Da:)
In afara de parfum, toate sunt disponibile.
Daca vrei, trimite-mi un mail pe metropole_insomnia@yahoo.com si iti trimit poza si cu blush-ul flormar. E Pretty Compact Blush-On nuanta P114

Trimiteți un comentariu