Buy your favourite make-up brushes

joi, 9 decembrie 2010

Review produse Boots

joi, 9 decembrie 2010
Am fost rugata zilele trecute sa fac un review pentru Boots No7 Beauty Lotion si sa dau si cateva detalii despre pret si unde poate fi gasit produsul.
Boots este de fapt un fel de Sensiblu de la noi insa care detine si marci proprii. Printre ele se numara si produsele No7, deci practic nu este o firma de cosmetice propriu-zisa...dar sa trecem la review pentru ca restul e mai putin important.
Ce scrie pe tub:
"Make your skin smile... Help give tired skin an instant pick-me-up, with this light, easily absorbed beauty fluid. With skin smoothing moisturisers and light diffusing particles it leaves skin looking radiant and youthful"
Cu alte cuvinte, este o lotiune hipoalergica ce ajuta la improspatarea aspectului tenului. Din punctul meu de vedere, cel mai bine se potriveste zonei pleoapelor, sub ochi si pe pometi.

Eu o mai folosesc si pe post de primer datorita texturii si particulelor iluminatoare, rezultatul fiind acesta:

Produsul il puteti gasi in majoritatea farmaciilor Sensiblu la aproximativ 60 de lei din cate imi amintesc.
Varianta din farmacie este cea de 30 de ml. Eu o am pe cea de 15 ml pentru ca am cumparat un set cadou din care as vrea sa va mai prezint si Relaxing Bath Elixir din gama Botanics

 Ce este de fapt?(pentru ca am observat ca cei de la Boots au un talent deosebit de a boteza produsele in asa fel incat sa te abureasca dar sa nu intelegi la ce folosesc). Este un spumant de baie cu o consistenta foarte densa si gelatinoasa, este foarte concentrat, tocmai din acest motiv s-a si consumat atat de putin, are un parfum deosebit, extrem de natural fata de alte produse pentru baie care miros clar a chimicale.
Cel mai mult imi place indicatia de pe spatele sticlutei: THIS IS NOT A FOOD, scris exact asa, cu litere mari:)). Pentru a intelege de ce ma amuza asa de tare, a se citi DIS IS NAT A FUD.
Ma intreb daca a incercat cineva sa-l manance si apoi i-au dat in judecata pe cei de la Boots(la americani orice e posibil).
Oricum recomand atat lotiunea iluminatoare cat si elixirul de baie. Eu sunt multumita de amandoua si cu siguranta le voi mai cumpara si voi incerca si alte produse marca Boots.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu