Buy your favourite make-up brushes

luni, 27 decembrie 2010

Reduceri Strawberrynet.com

luni, 27 decembrie 2010
Hello girls!

Sper ca ati avut un Craciun super super fericit si ca Mosul vostru a fost darnic si bogat si ati primit tot ce ati vrut voi. Dar cel mai important, sper ca ati avut ocazia sa petreceti cat mai mult timp alaturi de cei dragi si ca a fost pace si liniste in familiile si in sufletele voastre.
Trecand la lucrurile materiale, daca Mosul nu a fost atat de darnic atunci e momentul sa luati problema in propriile maini si sa va faceti singure cadouase post-Craciun.
Astazi am "rasfoit" putin site-ul Strawberrynet si am gasit cateva promotii de care sigur voi profita.
De exemplu Creaseless Cream Shadow/Liner de la Benefit il gasiti la pretul de 31 de lei.


sau fardul de obraz crema Sheer Cream Blusher la 33 de lei.
Acum au un New Year Sale cu reduceri de pana la 75%, valabil pana pe 3 ianuarie 2011.
Tot ce trebuie sa faceti este sa aveti putin timp pentru shopping online :)
V-am pupat si ma apuc de scotocit pe site, sa vad ce pot sa mai cumpar.


3 comentarii:

DeliasBeautyBlog spunea...

oooo...paint pot-ul de la Benefit arata ft bine.Il urmaresc de ceva timp.Acum am in sfarsit ocazia sa pun mana pe el :))

DeliasBeautyBlog spunea...

M-am trezit prea tarziu.Nu mai este Benefit Cream Shadow la 31.Doar la 56 :(
Dar mi-am comandat Cream Blush-ul :D

Amalia spunea...

S-a dat ca painea calda...la pretul ala :)

Trimiteți un comentariu