Buy your favourite make-up brushes

marți, 21 decembrie 2010

Christmas Candy

marți, 21 decembrie 2010
Hello girls!

Sper ca stati bine cu pregatirile pentru Craciun si ca deja ati facut o mare parte din cumparaturile pentru cei dragi pentru ca deja incepe sa se simta forfota si aglomeratia specifica perioadei. Eu ca de obicei sunt in intarziere. Nu am apucat nici sa umblu prin mall-uri, nici sa fac bradul, nici sa decorez camera.
In schimb!!! am cumparat bomboane de pom ::)). Am cautat si am testat bomboane inca de prin octombrie si in sfarsit am gasit ceea ce cautam. Acele bomboane de pom de care mancam cand eram mica. Bomboanele alea cu fondant de zmeura, portocale si rom inauntru pe care eu le iubesc si nu as permite altor bomboane sa le ia locul :D
Iata la ce ma refer




Yummy, huh? :->
Sunt bomboane Bucuria. Presupun ca foarte multe dintre voi au auzit de aceasta fabrica de dulciuri din Chisinau mai ales pentru ca in anii '90 erau si mai populare ca acum. Standurile Bucuria se gasesc peste tot in tara din cate stiu eu iar bomboanele acestea de pom sunt la pretul de 16 lei kilogramul, drept pentru care eu am luat 2 kilograme ca sa fiu sigura ca imi ajung sa impart la toti cei dragi, la colindatori si sa-mi ramana si mie.
Am vazut acum ca au si site de unde se poate cumpara si online. Il puteti vedea aici.Aaa...si de la Bucuria imi mai plac si prunele in ciocolata, dar in restul anului, nu acum.
Voi ce dulciuri preferati de Craciun?
Pupici dulci

10 comentarii:

Anonim spunea...

eeeee....ce mandra sunt de tara mea si de faptul ca, ciocolatele Bucuria iti plac atat de mult.

Iulia spunea...

Haba r nu aveam de aceste dulciuri Bucuria. Le voi cauta si eu :). Anul asta am achizitionat bomboane pt brad cu martipan. Sunt yummy!

Bianca spunea...

Ce pofta mi'ai facut :( vreau si eu:D

Amalia spunea...

Anonim ai si de ce sa fii mandra :D
Dulciurile Bucuria mi se par cele mai bune ever. Si eu si mama luam cu punga de fiecare data cand trecem pe la un stand :))

Amalia spunea...

Iulia ale mele nu stiu exact cu ce sunt umplute. Nu stiu cum se cheama ingredientul. Mie mi se pare ca seamana cu fondantul dar nu stiu :D

Amalia spunea...

Bianca eu cred ca pana la Craciun mai cumpar 2 kilograme :))
Mai am putin si o sa trebuiasca sa ma rostogolesc pe scari ca sa ies din casa

Miss Ellie Sugar spunea...

nu stiu daca Bucuria dar din astea mancam si eu cand eram mica,astea imi placeau cel mai mult.Tin minte parca si acum vreo 2 ani ca le-am mai gasit si mi-au adus aminte..sunt bune.:p
PS:eu nu cred ca voi putea nici sa ma rostogolesc in curand:)))mananc enorm de multe dulciuri!:( si stai ca inca nu le-am cumparat pe cele pt sarbatori:))

Amalia spunea...

Miss Ellie Sugar i know the feeling:))

iguanitza spunea...

yum-yum ... mi-ai făcut o poftăăăăă .....
de unde le-ai cumpărat ? Înțeleg că se vând la vrac.... deci nu cred că am șanse să le găsesc la real, carrefour, kaufland etc...

Amalia spunea...

Iguanitza la noi sunt in Carrefour. Nu in incinta magazinului propriu-zis ci pe holurile complexului comercial pe acolo:)) si intr-un mall deci sunt aproape sigura ca le gasesti la carrefour :D

Trimiteți un comentariu