Buy your favourite make-up brushes

joi, 23 decembrie 2010

Christmas Tag

joi, 23 decembrie 2010
                                                     foto:http://www.christmascomestotown.com

Hello girls!

Am vazut acest tag pe blog-ul All Made Up si pentru ca mi s-a parut foarte dragut m-am gandit sa-l traduc, sa-l completez si sa-l dau si eu mai departe. So here it goes :)

1.Care este filmul vostru preferat de Craciun?
Christmas with the Kranks

2. Care este culoarea voastra preferata pentru Craciun?
Pentru casa imi plac traditionalele verde si rosu dar pentru mine, de obicei kaki, maro, crem.

3. De Craciun iti place sa lenevesti toata ziua in pijamale, sau sa te imbraci festiv si sa iesi in oras?
De stat in pijamale stau tot restul anului, asa ca ma imbrac festiv, ma machiez frumos si ies pe la prieteni, pe la rude, pe unde apuc.

4. Daca anul asta ar trebui sa ii cumperi unei singure persoane cadou de Craciun, cui i-ai cumpara?
In mod sigur mamei mele. Ei ii datorez destul de multe si este o persoana care a facut totul petru mine si chiar merita.

5. Va place sa deschideti cadourile in seara de ajun sau a2a zi dimineata?
Eu le deschid in ajun. Nu as avea atata rabdare sa astept pana a2a zi. Plus ca asteptatul pana dimineata e mai mult pe la americani asa ca am o scuza :D

6. Ati construit vreodata o casuta din turta dulce? Daca nu, ati copt vreodata turta dulce?
Nici una nici alta. Am o marca de turta dulce preferata, cu glazura de ciocolata pe care o cumpar mereu.

7. Ce iti place sa faci in vacanta de iarna?
In afara de cumparat cadouri si impodobit bradul, nimic special. Am un program foarte lejer la facultate deci nu pot sa spun ca in timpul vacantelor am nevoie de mult timp pentru relaxare.

8. Care sunt dorintele tale de Craciun?
Cum am mai spus, vreau inapoi niste prieteni vechi, dar cum nu e posibil, raman la trusa Enchanted Glamourland de la Too Faced :))


9. Care este mirosul care iti place cel mai mult de Craciun?
Mirosul de brad si de lumanarele parfumate cu scortisoara :D

10. Care este mancarea ta favorita de Craciun?
Carnati. Glumesc:))...De sarbatori mama face de obicei o prajitura care nu stiu cum se cheama dar are blat, un strat de crema din unt, nuci, biscuiti si miere de albine, un strat de gem de caise, inca un strat de crema si apoi glazura de ciocolata.

This was fun:)
Dau tagul mai departe catre:
Iguanitza
Shopperita 
Adyna 
Sweet Crazy Lollipop 

  

3 comentarii:

iguanitza spunea...

Mulțumesc, o să-l fac azi :)

Adina spunea...

merci!

DeliasBeautyBlog spunea...

Multumesc ft mult ptr tag scumpa!
Sunt ft incantata ca te-ai gandit si la mine!
Am modificat si postarea mea :D
Pupici!!!

Trimiteți un comentariu