Buy your favourite make-up brushes

vineri, 3 decembrie 2010

Produse de ingrijire pentru anotimpul rece - Neutrogena Lip Moisturizer

vineri, 3 decembrie 2010
Din moment ce iarna a inceput sa se instaleze in adevaratul sens al cuvantului, am decis sa deschid pe blog si o categorie in care voi vorbi despre cateva produse de ingrijire/hidratare, potrivite pentru anotimpul rece.
Primul dintre ele este Neutrogena Lip Moisturizer pe care eu il consider cel mai bun balsam de buze pe care l-am folosit pana acum.
Are o consistenta cremoasa, rezista mult mai mult decat alte produse de acest gen si are si factor de protectie solara 15.
Cel mai mult imi place sa-l folosesc seara, inainte de culcare si sa-l las pe buze pana a doua zi dimineata.
Buzele devin mult mai catifelate, hidratate si am chiar senzatia ca sunt mai "pline".
Puteti gasi produsul in farmacii si costa aproximativ 15 lei. Eu l-am luat de la HelpNet si atat am dat pe el.

Voi l-ati incercat? Ce alte produse hidratante pentru buze folositi?
Kisses,
Amalia.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Parca l-am avut si eu acum cativa ani..nici nu mai stiu. Momentan folosesc un tratament de la Uriage pe care ti-l recomand iar uneori balsamul de la Nivea care este pe terminate. :P

Alina spunea...

eu folosesc miere :D si de curand am inceput sa folosesc balsam cu ulei de trandafir si cu ulei de masline facut de mine :>

Amalia spunea...

@Shopperita - E pe terminate si balsamul meu de la Neutrogena si cred ca voi incerca ceva de la Uriage :)
@Alina - Eu inainte foloseam miere zaharisita pe post de abraziv. Indeparta foarte bine pielea moarta de pe buze dar fara sa fie prea agresiva

Anonim spunea...

Balsamurile de buze de la The Body Shop (in special cel shea butter) sunt f bune si ar mai fi Carmex-ul al carui miros nu il puteam suferi la inceput..iar acum parca sunt dependenta.Pentru cine sufera de buze f crapate,mai bine mergeti pe ceva care hidrateaza cu adevarat nu produse pe baza de vaselina care doar stau de suprafata pielii.:)

Anda Zelenca spunea...

Trebuie sa-l incerci si eu!:D
Si Carmex tot imi doresc sa incerc.

Amalia spunea...

Anda Carmex si eu vreau sa incerc dar nu l-am gasit momentan :(

Anda Zelenca spunea...

Eu l-am vazut in farmacia Dona. Insa numai modelul in tubulet, ca un gloss.

Amalia spunea...

Anda cel in tubulet cred ca e un fel de tratament din cate imi amintesc eu...si e destul de lipicios ca l-am incercat la cineva si nu mi-a placut.:P

DeliasBeautyBlog spunea...

Il am si eu pe al 3-lea deja si e si pe terminate :D
In ultima vreme folosesc lip balm-ul de la Himalaya.L-am primit cadou la o revista si nu imi vine sa cred cat de bun e!

Trimiteți un comentariu