Buy your favourite make-up brushes

luni, 20 decembrie 2010

NOTD - Color Trend Nail Frosting

luni, 20 decembrie 2010
Hello girls!
Sunt absolut convinsa ca v-am innebunit cu atata sclipici dar ce sa-i fac? Nu ma pot abtine. In preajma sarbatorilor de iarna ma apuca un fel de "glitter mania"...dar bineinteles toate cu masura. De obicei daca am un accesoriu mai glittery sau daca am unghiile cu sclipici, evit sa mai folosesc si in alta parte:)) iar acesta cred ca este un sfat bun pentru toata lumea.
Oja pe care v-o arat acum se numeste Nail Frosting de la Color Trend in nuanta Pink. Am cumparat-o anul trecut cam tot in perioada asta iar acum vad ca nu a mai aparut nimic de genul asta.
Este un lac de unghii transparent ce contine sclipici roz, dar bucatele destul de mari si suficient de multe incat sa poata fi folosita singura, nu peste alta oja.
Eu am aplicat doar 2 straturi. Cred ca 3 deja ar fi fost prea mult si ar fi aratat prea incarcat.
Asa arata sticluta. Sper sa va placa pentru ca inca nu am terminat seria de NOTD-uri sclipicioase pentru sarbatori:))

Va pup sclipicios :* 










2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte draguta! Si eu sunt innebunita dupa oje glitter acum, in preajma sarbatorilor. Deja am mai multe decat ar trebui si nu stiu ce voi face cu ele dupa. :))

Anda Zelenca spunea...

So cute!

Trimiteți un comentariu