Buy your favourite make-up brushes

miercuri, 15 decembrie 2010

LOTD - Kim Kardashian make-up

miercuri, 15 decembrie 2010
Pentru cei care ma cunosc nu mai e un secret faptul ca o ador efectiv pe Kim Kardashian.
Imi place de ea ca persoana, imi place ca e voluptoasa, imi place ca e mandra de felul in care arata, desi nu e perfecta, imi place ca se respecta si imi place look-ul ei, de la haine pana la hair & make-up.
Bineinteles ca am fost foarte incantata cand a aparut tutorialul sau step-by-step pentru smokey eyes, realizat impreuna cu make-up artist-ul Stephen Moleski.
Dupa ce am vizionat tutorialul (partea 1, partea a2a, partea a3a si partea a4a) am ajuns la 2 concluzii: ca trebuie sa-l iau pe Stephen Moleski de barbat si a2a, ca daca excludem aplicarea genelor false care este o munca ceva mai migaloasa, look-ul este unul foarte simplu de realizat si nu foarte incarcat. De atunci a devenit my everyday look, look-ul pe care il realizez mereu atunci cand sunt in pana de inspiratie sau atunci cand nu am timp/rabdare sa ma "pictez" prea mult. Din acest motiv am vrut sa va arat si voua un look asemanator


Am evitat sa folosesc farduri mate sau sa dau cu foarte mult negru pe pleoapa inferioara pentru ca look-ul sa poata fi purtat si ziua.



Aici nu imi prea place cum ii sta fondul de ten, nu e una din pozele mele preferate cu Kim, dar se vede foarter bine genul asta de machiaj





Voi ce parere aveti despre ea? Do you like her style?

13 comentarii:

Unknown spunea...

esti superba..iar machiajul de asemenea este superb:X...
imi place genul asta de machiaj:x..mai smokey si totusi foarte luminos...:)..al tau pare un pic varianta mai inchisa si mai stridenta..sau cel putin asa mi se pare mie:)

Amalia spunea...

merci bondarica :*
e ceva mai strident decat cel din poza si ceva mai deschis decat cel din tutorialul video :D
Pentru mine e ok de purtat ziua...de obicei nu prea ma machiez in culori nude sau prea naturale pentru ca am impresia ca sunt stearsa.

Anonim spunea...

Imi place foarte mult dar eu nu as avea curaj sa il port ziua. Iti vine foarte bine! ;)

Carmen spunea...

ai niste ochii superbi si genul asta de machiaj e ideal pentru tine...felicitari!:)

iguanitza spunea...

nice remake:D
poza cu ea pe care ai ales-o nu-mi place, arată a bărbat nu știu, parcă nu e ea...ceva e greșit. Posibil fondul de ten...
dar în rest e ok femeia:) Și mie îmi place genul ei de machiaj.

Amalia spunea...

Thanks shopperita:*
Eu am ochii de asa natura incat nu pare prea strident...nu stiu cum sa spun:))
Asta imi spuneau colegele de facultate...ca nici nu m-ar vedea pe mine venind la scoala cu un simplu rimel si un fard nude

Amalia spunea...

Carmen thanks :D

Amalia spunea...

Iguanitza nici mie nu-mi place. Cred ca e fondul de ten muult prea inchis si prea mat si din cauza asta i se vad imprefectiunile si ceva par de pe fatza:))
Am ales-o pentru ca tind sa cred ca nu are gene false aici...si se vede machiajul mai bine

Mimi spunea...

Ce ochi superbi ai...cred si eu ca poti sa porti asemenea machiaje...iti sta f bine.

Anonim spunea...

Loved this look! XXX

DeliasBeautyBlog spunea...

Ce tare semeni cu sora mea!!!
Cand am vazut poza am zis:Ok..dar n-a putut sa-mi zica si mie ca are blog :))

Amalia spunea...

cati ani are? :D
de curiozitate...iti zic apoi de ce intreb;;)

Superficial Doll spunea...

ce-mi place :X kim e preferata mea si-mi place mult cum iti sta cu machiajul asta datorita ochilor si parului. te pup

Trimiteți un comentariu