Buy your favourite make-up brushes

joi, 30 decembrie 2010

LOTD - Machiaj pentru partie :)

joi, 30 decembrie 2010
Hello girls!
Astazi sunt foarte bine dispusa pentru ca a iesit soarele, in sfarsit, chiar daca este foarte frig afara.
Am decis in ultimul moment sa nu mai petrec Revelionul in Iasi asa ca voi pleca la munte maine dimineata si nu stiu cand ma intorc:))
Scotocind prin dulap, am scos hainele pentru partie, sky...adica flanelute, geci, manusi si fulare. Mie imi place ca macar pe partie, la munte, sa ma imbrac foarte colorat drept pentru care si machiajul trebuie sa fie in ton cu tinuta.
Va arat astazi look-ul meu pentru mini-vacanta la ski, inspirata si de paleta Candies of Wonderland de la Fraulein 38, care nu este tocmai potrivita cu sarbatorile/iarna/Revelionul dar mie imi place foarte mult.
I hope you like it




Produse folosite
Fata:
Fond de ten Revlon Colorstay nuanta Sand Beige
Benefit Highbeam
Pudra Bronzanta Elf nuanta Warm Tan
Blush Mac Sheertone Shimmer nuanta Trace Gold
Ochi:
Elf Primer
Elf All Over Color Stick nuanta Spotlight
Elf quad nuanta Punk Funk 
Paleta Blockbuster Sephora
Revlon Colorstay eyeshadow quad nuanta Lavender Meadow
Pupa Luminys eyeshadow mono nuanta 01(este un alb perlat)
Mascara L'Oreal Volumissime Carbon Black
Buze:
Nyx Lipgloss nuanta Doll Pink
Lipgloss Elf nuanta Angel 

V-am pupat for the moment :D

18 comentarii:

Unknown spunea...

Oh la laaa ce frumos e

A.M. spunea...

aduce a vara si soare :)
distractie placuta pe partie!

Antonia Ioana spunea...

SUPERBBBB imi place mult !

Amalia spunea...

Dragonfly multumeeesc:*

Amalia spunea...

A.M. cred ca mi-e dor de vara in mod inconstient si din cauza asta m-am machiat asa:))

Amalia spunea...

Antonia merci:*
Ma bucur ca-ti place

fashion doctor spunea...

foarte frumos si iti sta bine!te pup

Amalia spunea...

Thanks thanks:D
El e mult mai intens in realitate si se vede mult mai fain highlighter-ul dar nu am avut lumina buna pt poze si n-am mai avut rabdare pana dupa Revelion sa-l refac

Ioanna's Blog spunea...

Imi place foarte mult cum ti-a iesit ♥
Si eu sunt din Iasi , si da este foarte foarte frig :-s
Distractie placuta la munte .
Succes mult in continuare .
With love , Ioanna ♥

Amalia spunea...

Merci muult:*
Ma bucur ca mai este o blogger-ita din Iasi.Pana acum nu stiam pe nimeni:D

Adina spunea...

Super! Imi place mult look-ul! Distractie placuta la munte!

iguanitza spunea...

nice :) seamănă parcă cu cel din poza de profil:)
Distracție plăcută și un an nou fericit! :*

Amalia spunea...

Adina multumesc:*
Iguanitza, seamana doar ca la acesta nu m-am putut abtine si am pus si roz:))
Multumesc si un an nou fericit si cat mai prosper si tie:*

Alina spunea...

Foarte frumos machiajul tau

Dei-dei spunea...

I love this :X.Happy New Year!:*

Amalia spunea...

Alina thanks:*
Dei-dei merci si un an nou fericit si tie!Pupici

DeliasBeautyBlog spunea...

La multi ani!!!
Sa fii fericita scumpa! :)

Amalia spunea...

Merci muuult. Un an nou cat mai bun si tie. Te-am pupacit:*:*

Trimiteți un comentariu