Buy your favourite make-up brushes

miercuri, 8 decembrie 2010

ELF Haul + Swatch

miercuri, 8 decembrie 2010
Hello girls!
Iata ca in sfarsit am primit si cea mai recenta mini-comanda de la ELF.
Desi am o multime de farduri, pensule nu mai spun, efectiv nu ma pot abtine sa nu mai cumpar cate ceva din cand in cand, mai ales pentru ca nici un produs nu poate fi la fel cu altul chiar daca sunt asemanatoare si au aceeasi intrebuintare:">

Acum ca ati facut cunostinta cu toata clasa, sa-i cunoastem pe rand:))









Fard de ochi nuanta Punk Funk:
 Swatch-ul facut cu blitz:

si fara blitz:


Nuantele sunt foarte pigmentate chiar si aplicate fara primer.

Hypershine Gloss in nuanta Bubblegum:

 Imi place foarte mult culoarea but it tastes funny...are putin gust a sampon:))

Primerului de la ELF nu vi-l mai prezint cu swatch ca sa il stie toata lumea si nu vreau sa va plictisesc pana la sfarsitul postarii:))






Pensulele ELF, de la stanga la dreapta, in ordinea numerelor de pe tricou sunt: Pensula pentru aplicarea fardului de ochi, pensula ''Smudge Eye''(care e de fapt un buretel), Pensula pentru aplicarea fardului sau a eyelinerului pe linia ochiului si pensula pentru aplicarea fardului in pliul ochiului.

Si am mai primit cadou un creion de ochi iluminator cu ascutitoare in nuanta Ash:













7 comentarii:

Anonim spunea...

Sa le stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de ele! :D

Amalia spunea...

Thanks :*
oricum la cosmetice ma bucur cum se bucura un copil la guma si acadele:))

Antonia Ioana spunea...

Esti la fel ca mine!! Cand vad machiaje , parca ma transform intr-un copil cand vede jucarii :))) Iar legat de produsele de la Elf deja sunt pe la a 7-8 comanda , si mereu le dau foarte marii si tot mai gasesc in fiecare saptamana ceva de comandat , sunt uimita de calitatea lor si mai ales pretul foarte scazut!!!

Amalia spunea...

Antonia nici eu nu sunt la prima comanda.Din pacate am antecedente:))
De aia si dau comenzi mici, pentru ca oricum in fiecare saptamana iau cate ceva. Asa mai bine dau 70 de lei o data si mai stau o sapt-2 si dau urmatoarea comanda pentru ca daca imi iau azi de 200 de lei, tot am sa mai dau o comanda si peste o sapt :">

Adina spunea...

Sa le folosesti cu placere!

Amalia spunea...

Thanks Adina :*

A.M. spunea...

sa le folosesti cu placere!

Trimiteți un comentariu