Buy your favourite make-up brushes

marți, 28 decembrie 2010

NOTD - Holiday Nails

marți, 28 decembrie 2010
Hello girls!
Sper ca ati avut o zi minunata si un inceput de saptamana mai bun decat al meu.
Cum mi-am petrecut eu ziua? Well, in mare parte curatand masina de zapada:)). Cred ca asta e principalul motiv pentru care nu-mi place iarna, pentru ca trebuie sa dezghet si sa curat masina imediat ce a nins putin. Al doilea motiv ar fi ca parca toti soferii innebunesc imediat ce a cazut primul fulg de nea. Nimeni nu mai stie sa conduca, nici macar unul nu mai stie reguli de circulatie si toata lumea e mai grabita si mai nervoasa decat in oricare alta zi cand e uscat pe jos.
Anyway cred ca foarte multe dintre voi stiti exact la ce ma refer deci nu are sens sa o mai lungesc.
In seara asta voaim sa va arat un look facut de mine cu maro, turquoise si mov dar s-a lasat intunericul si nu mi-a  mai placut cum au iesit pozele asa ca am sa-l refac intr-o alta zi.
Ca sa nu stau degeaba pe blog, va arat oja pe care am purtat-o azi.
Este Elf Cranberry si mi se pare o oja foarte potrivita pentru sarbatori. E exact cum imi place mie, nici prea stridenta, nici prea "moarta".
Urmeaza sa aleg si un top coat dragut pentru ea...ceva cu glitter cel mai probabil dar va las sa o vedeti asa pana atunci.
Voua ce nuante de rosu/ grena va plac? Cu lacurile de unghii Elf cum va impacati?
Pupici


3 comentarii:

Anda Zelenca spunea...

Chiar eram curioasa cum sunt ojele astea (editia de iarna...sau de toamna?)
Dar arata super misto!:D
Am unul asemanator de la Deborah...sunt perfecte pentru sarbatori. kiss!

Amalia spunea...

Anda am impresia ca astea sunt cele din toamna dar mie mi se par mai potrivite acum. Toamna port mai mult taupe si alte marouri :D
Pe cele din editia de iarna le vreau si eu dar am sa le iau abia la urmatoarea comanda pe elf uk :)
pup

DeliasBeautyBlog spunea...

Nuanta este superba ptr Sarbatori!
Eu nu vad Craciunul daca nu am unghiutzele rosii :D

Trimiteți un comentariu