Buy your favourite make-up brushes

miercuri, 29 decembrie 2010

Review: Syoss Moisture Intensive Care Spray

miercuri, 29 decembrie 2010
Hello girls!
Va spun buna dimineata destul de tarziu astazi pentru ca efectiv nu mai reuseam sa deschid ochii si sa ma ridic din pat. E ora 13.30 si eu inca sunt la faza de cafea+pijamale+sosete fluffy.
Daca tot nu ma simt in stare sa fac altceva, am decis sa va spun cateva cuvinte despre o mica, mica parte a ritualului meu de ingrijire a parului.
Este vorba despre Spray-ul Conditioner din gama Syoss Moisture Intensive Care, dupa cum spune si titlul.
Ce spun ei despre produs:
Balsam instant spray - Conferă instant o hidratare intensivă pentru un păr suplu şi moale făcându-l şi mai uşor de pieptănat...Destul de putine pe site iar pe ambalaj scrie ca...Hidrateaza si ingrijieste parul uscat si fragil in profunzime si intareste structura firului de par, facandu-l imediat mai usor de pieptanat.
Ce cred eu:
Eu il aplic dupa ce ma spal pe par si il usuc putin cu prosopul in prealabil.
Imi place din mai multe motive. Pentru ca nu trebuie sa-l mai clatesc si din cauza asta chiar hidrateaza si chiar ajuta la pieptanat dar mai ales pentru ca nu incarca si nu ingrasa deloc parul. Daca l-ati folosit, ati observat ca nu are nimic uleios in componenta.
Pe langa toate astea, spray-ul de 200 ml are si o durata foarte lunga de viata:). Eu il am de mai bine de 2 luni si il folosesc o data la 3 zile, aplic destul de mult pe tot parul si abia acum s-a consumat jumate din el.
Eu ador spray-ul asta si vi-l recomand daca aveti probleme cu descalcirea parului dupa spalare, daca aveti parul uscat si deteriorat, dar cu toate astea nu vreti sa folositi un produs care ingrasa parului foarte repede si ii ia din volum.
Cu siguranta voi mai cumpara unul cand se termina acesta, la anul:))

And now...ceva care nu are nici o legatura:

Do you like it? Eu o ascult non stop de vreo 2 zile. Imi place si clip-ul pana cand vin ei sa-l ajute sa intre in baie dupa ea:)).Si imi place si "protagonistul" povestii...yummy yummy.

V-am pupat pasional:))
Pa-pa



2 comentarii:

Fruity Lashes spunea...

great review.

btw, check out my blog and holiday giveaway http://www.fruitylashes.com

Anda Zelenca spunea...

Imi plac si mie produsele Syoss!:X

Trimiteți un comentariu