Buy your favourite make-up brushes

marți, 14 decembrie 2010

Chanel Christmas Collection

marți, 14 decembrie 2010
Hello girls!

"Rasfoind" in dimineata asta paginile de internet in cautare de cadouri si de produse speciale pentru Craciun, am dat peste colectia "Chanel Christmas Collection" pe pagina perfecte.ro, de care m-am indragostit brusc si ireversibil.
Mi-a placut in primul rand ca au iesit putin din tipar axandu-se mai mult pe nuante de fuchsia sau roz deschis in combinatie cu maro sau kaki.
Colectia este formata dintr-o nuanta de eyshadow fluid iluminator, 3 nuante de gloss, 2 nuante de ruj,
2 nuante de blush, un lac de unghii si o superba trusa cu 6 pensule de machiaj.
Pretul lor este, cum ne asteptam, destul de piparat, ca la oricare produs Chanel,dar eu consider ca se merita. Nu este vorba despre niste produse prea glittery sau prea extravagante incat sa nu poata fi purtate ca everyday make-up deci investitia este una pe termen lung.
Preferatul meu este gloss-ul. Imi plac toate cele 3 nuante si au pretul de aproximativ 24 de euro.
Trusa de pensule este absolut precious...si la propriu si la figurat. Aceasta costa aproximativ 120 de euro si contine o pensula pentru fond de ten, o pensula pentru blush, o pensula pentru fard de pleoape, una pentru conturul ochilor, una pentru spancene si o pensula pentru buze.
Nu stiu unde pot fi gasite produsele. Deocamdata am verificat pe sephora.fr si pe strawberrynet.com si nu sunt disponibile aceste nuante.
Voi ce parere aveti? Va plac astfel de culori pentru craciun sau ati fi preferat mai de graba clasicele rosu, verde si beige?
Kisses



Sursa fotografii: www.perfecte.ro

6 comentarii:

Miss Ellie Sugar spunea...

uuu cum arata pensulele alea:x:x imi plac rujurile Chanel,e dragut cel roz din prima poza.
mi-am adus aminte o chestie...cand aveam vreo 15-16 ani aveam niste prieteni patroni ai unui magazin ce se ocupa cu cosmetice,ma rugau cu rujuri Chanel si eu..neah..sunt prea inchise:))asa mi se parea mie orice nu era roz discret:))

Andreea spunea...

ce yuuumy arata rujul din partea dreapta a primei poze! Oricum toate sunt delicioase!

Amalia spunea...

Daa...si mie imi place tot cel roz dintre rujuri :D
Nu stiu de ce, dar niciodata nu m-am omorat dupa acel maro-bronzuliu-roscat:)) desi este foarte reusita si originala colectia

DeliasBeautyBlog spunea...

Pe mine ma tenteaza rujul!
Arata asa de yumy!!
Sunt inebunita dupa cele nude si naturale!

Carmen spunea...

Arata super toate...poate o sa fac un review macar la ruj:)

Amalia spunea...

Carmen ai produse din colectia asta? De unde le-ai luat?

Trimiteți un comentariu