Buy your favourite make-up brushes

vineri, 24 decembrie 2010

LOTD - Machiaj Revelion

vineri, 24 decembrie 2010
Hello girls!

In seara asta vreau sa va prezint look-ul cu care am castigat concursul organizat de Camelia. Ca tema a trebuit sa realizam un machiaj pe baza setului Polyvore realizat de ea pentru noaptea de Revelion. Desi nu sunt adepta acestor culori, mi-a placut mult ce a iesit pana la urma si chiar cred ca ar fi un look potrivit pentru o seara festiva.
Iata si o poza orientativa cu pasii urmariti.








Culori folosite:
                                   



+
Primer Elf
Creion multifunctional Arabian Glow
Tus lichid L'Oreal
Rimel Mac Opulash
Sper sa va placa. Voi cum vreti sa va machiati in noaptea de Revelion?
Kisses

10 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos!semeni izbitor de mult la ochi cu Adriana Lima!:)pupici dulci:*:*:*:*

Amalia spunea...

Merci mult Raluka:*
Ce bine ar fi daca nu as semana numai la ochi:))

iguanitza spunea...

Nice! Those lashes... are they real?!

Unknown spunea...

foarte frumos machiajul:X..natural si seducator in acelasi timp as zice eu
:) oricum ai niste ochi mari superbi:X

Amalia spunea...

Iguanitza da, sunt genele mele. Foarte rar port gene false pentru ca am impresia ca ma mananca ochii de la ele:))
Bondarica thanks :*

iguanitza spunea...

Pffff... la ce să-ți trebuiască gene false draga mea? Nu vezi ce gene superbe ai ?! Te invidiez =)

Andreea spunea...

Superb look ul! Ce gene lungi poti avea!

Madalina spunea...

foarte frumos lookul!:x

Camy spunea...

foarte frumos! felicitari pt premiu!

Amalia spunea...

Merci mult Camy!
Pupici

Trimiteți un comentariu