Buy your favourite make-up brushes

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Christmas Whishlist: 2 - 36 Smokey Eyeshadow Palette

sâmbătă, 11 decembrie 2010
Hello girls!
In dimineata asta am vazut pe site-ul Coastal Scents aceasta minunata paletuta 36 Smokey Eyeshadow Palette si cum sa nu mi-o doresc?;;). E tot ceea ce-ti trebuie pentru a realiza un smokey corect si in orice nuanta preferi.
Practic e o combinatie de 6 spectre de culori, fiecare spectru continand 6 farduri de culori complementare, atat mate cat si shimmery. Tot ce isi poate dori cineva care prefera machiajele mai intense si mai inchise la culoare, care se si potrivesc perfect sezonului rece.
Pretul este de asemeni unul acceptabil, 22$, asa ca aceasta paleta a intrat in whishlistul meu pentru sarbatori.
Voua ce v-ar placea sa ma aduca Mosul?
Kisses



8 comentarii:

iguanitza spunea...

Nu te tentează asta mai mult? http://www.fraulein38.com/Product_Details.asp?ProductID=78

Sunt ok nuanțele din paleta CS , dar mi se par puține la un preț cam ridicat...

Amalia spunea...

Pe mine oricum ma tenteaza cam multe:))
Dar asta de la CS imi placea ca era speciala pt smokey
Oricum si ce mi-ai aratat tu imi place si are nuante frumoase :)

Alexandra spunea...

Foarte dragutz blogul! Am tot rasfoit si-mi place, so... You have a new follower! ^.^
:)

Xoxo

Amalia spunea...

Thanks Alexandra :*

Andreea spunea...

exact la trusa asta ma uitam eu ieri :)) si m-am ofticat ca mi-am luat paleta de 100 culori de la ELF acum 3 saptamani care acum zace nefolosita... :)

Eu vroiam sa imi iau niste pensule de la ei.

Amalia spunea...

Andreea de ce? Nu e buna? Sau pur si simplu nu o folosesti?

Anonim spunea...

buuna as dori si eu una cum fac?ms

Amalia spunea...

Anonim acum se gaseste aici:
http://cosmetic-style.ro/?x=arata&p=627

Trimiteți un comentariu