Buy your favourite make-up brushes

joi, 16 decembrie 2010

Leapsa: Cand eram mica...

joi, 16 decembrie 2010


Am primit aceasta leapsa de la Iguanitza si mi se pare foarte draguta. Imi place sa-mi aduc aminte de copilarie in preajma sarbatorilor si sa povestesc si altora ce prostii si avioane aveam in cap la o frageda varsta:))

1. Ce răspundeai la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Cand eram mica voiam sa ma fac medic veterinar. Aveam impresia ca asta implica sa ma joc toata ziua cu pisici, caini, hamsteri si papagali. Inca iubesc enorm de mult animalele dar sunt anumite practici din medicina veterinara care m-au facut sa imi schimb optiunea.

2.Care erau desenele animate preferate?
Scooby Doo, Captain Planet (de care eram indragostita pana peste cap chiar daca omu' era verde), Tom&Jerry, Dexter's Laboratory, Sailor Moon (la gradinita ne jucam de'a Sailor Moon si prietenele ei iar eu eram Sailor Mercur, cea cu parul albastru, bineinteles:))).

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Imi amintesc cu foarte mare placere de toate zilele de nastere din copilarie pentru ca toate au fost la fel de spectaculoase. Am extrem de multe rude si suntem o familie foarte apropiata deci la fiecare zi de nastere parintii mei inchiriau o sala mare ca sa incapa toata lumea si incepea distractia si cadourile, desigur:">

4.Ce jocuri preferate aveati?
Flori, fete sau baieti, Ratele si vanatorii, Monopoly si in fiecare vara organizam un concurs de Miss cu prietenele mele de la bloc:))...asta era preferatul meu.

5 .Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Am facut dans sportiv de performanta o mare parte a copilariei mele si imi doream foarte mult sa castig un campionat sau un concurs mai mare, lucru care nu s-a intamplat.

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Am raspuns deja la punctul 5, dansul sportiv...si gimnastica, dar nu eram eu chiar excelenta la gimnastica.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Dintre formatiile romanesti imi placeau Genius, Andre si 3SudEst si cel mai mult si mai mult imi placea Shaggy (Mr. Boombastic :D)

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Imi doream foarte mult o familie intreaga de papusi Barbie cu tot cu casa, hainute, etc iar in Romania nu se gaseau, abia le vazusem pe Cartoon Network iar matusa mea mi le-a adus din Austria. Cred ca m-am tavalit de cateva ori pe jos de fericire:))

Dau mai departe leapsa aceasta tuturor vetelor care vor sa o preia, pentru ca este foarte simplatica si mi-a facut placere sa scriu despre mine cand eram mica.
Kisses

2 comentarii:

iguanitza spunea...

Eu eram îndrăgostită de ăla roșcat, ăla cu Fire :))
Monopoly nici în ziua de azi nu știu să joc:)) și pe 3SE îi uram, mi se păreau așa faggots :))

Amalia spunea...

Mie imi placea mai mult 3SE pt ca imi placea de Laurentiu Duta, da, in acelasi timp in care imi placea de Captain Planet:)))

Trimiteți un comentariu