Buy your favourite make-up brushes

joi, 2 decembrie 2010

Eye of the day - Missing summer

joi, 2 decembrie 2010
Hello everybody!
A inceput de ieri sa ninga...si ninge...si ninge iar mie mi s-a facut foarte foarte dor de vara, de rochii vaporoase, de sandale, de manichiura colorata, de floricele in par si de mers la munte. Nu stiu de ce, dar nu ma pot gandi acum la mare, ma gandesc doar la munte, izvoare si campii verzi si de aici si inspiratia pentru primul meu look pe care il voi posta pe blog. Inca sunt la inceput, mai dureaza pana sa ma perfectionez in matiere de poze pentru EOTD sau LOTD dar promit ca incerc sa invat cat mai repede.
Fara alte introduceri, acesta este EOTD-ul facut de mine.






Scuzati sprancenele absolut oribile dar cosmeticiana mea abia maine are timp de mine iar singura nu ma bag in ele din cauza experientelor anterioare :))
Si acum...ce am folosit + explicatiile pe desen :)
Intai am folosit din imaginea nr.2, fondul de ten Aqua Parure de la Guerlain, un fond de ten foarte fin, cu o formula bazata pe apa si o textura extrem de matasoasa. Este fondul de ten cu care ma impac cel mai bine la ora actuala.
 In a2a poza mai apare Make-up Card Kit-ul "Wonderful Make-up" de la Pupa, eyeliner-ul Technakohl Liner de la MAC si mascara Opulash de la MAC, ambele in nuante de negru.
Apoi am folosit pe post de primer iluminatorul Radiant Glow de la Boots No7. Desi nu este un primer in adevaratul sens al cuvantului, il prefer pentru ca intensifica nuantele si le face si mai luminoase, mai ales pe cele metalice.Pe langa asta are textura perfecta pentru ca fardurile sa reziste.
Atasez si 2 swatch-uri ca sa vedeti cum arata iluminatorul:
 In stanga am aplicat fardul simplu iar in dreapta, peste Boots No7 Radiant Glow Beauty Lotion.
And last but not least... harta :))

Voi face si o recapitulare a produselor folosite:
Fond de ten Guerlain - Aqua Parure
Boots No7 - Radiant Glow Beauty Lotion
Fardurile de ochi 1,2,3,4 si 6 din Palette Sac Collector de la Sephora

Fardul de ochi 5 din Make-up Card Kit-ul "Wonderful Make-up" de la Pupa
Cream eyeliner-ele 7,8 si 9 tot din Palette Sac Collector de la Sephora
Eyeliner-ul MAC pe care am uitat sa-l trec in poza
Mascara MAC - Opulash, nuanta Bad, Bad, Black

Sper din tot sufletul sa nu-mi fi scapat nimic si sa va placa :)
Kisses,
Amalia

13 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos!

Andreea's blog spunea...

Arata FOARTE bine! Te pricepi!

Amalia spunea...

Multumesc fetelor :) Sunt la inceput de...blog si am nevoie de feedback fie el pozitiv sau negativ

Lola B. spunea...

Beautiful looks!!

Andreea spunea...

sunt ochii tai sau ai lentile?
Oricum superb make up! :* Felicitari!

Amalia spunea...

Multumesc Andreea:*
Nu sunt lentile...asa sunt ochii mei.As vrea sa vad cum mi-ar sta si cu alta culoare dar din pacate nu suport lentilele pe ochi :D

iguanitza spunea...

Foarte fain machiajul . Love it :)

Miss Ellie Sugar spunea...

hey arata foarte bine:x si ai niste ochi...sa tot postezi machiaje sa-ti mai vedem ochii:p

pucca spunea...

foaaarte frumos machiajul,ai putea face un review iluminatorului de la boots? imi place cum intensifica culorile. de asemenea m-ar interesa de unde l-ai cumparat si la ce pret.
te pup

Amalia spunea...

@pucca -
Sure
Zilele astea, cand prind putin timp liber ma ocup si de review :) Ma bucur ca iti place machiajul

Irina spunea...

Foarte frumos, imi place :X

beauty-s spunea...

frumos frumos machiajul :X

Amalia spunea...

Irina, Beauty-s multumesc:*

Trimiteți un comentariu